Public Disgrace films

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kareltje1234

Wandelaar
34
22/09/22
34
3
Ik kon destijds geniet van de "public disgrase" en "upperfloor" films van Kink.com
Jammer genoeg maken ze die al enkele jaren niet meet (corona ?).
Weet er iemand of er nu nog dergelijke films gemaakt worden ? Deze films hebben misschien gediend als inspiratie voor ander producers.
Alvast bedankt.
 
Neen, er zijn geen andere producers die dergelijke films maken. En dat is maar best ook, want de inhoud van die films, met name die van PublicDisgrace, was schandalig. Een combinatie van publieke hardcore sm en publiek neuken in Europese stadscentra, voor de ogen van nietsvermoedende passanten waaronder ook kinderen. Als je zoiets als man alleen doet, kan je de cel in.
 
Ik ben ook altijd fan geweest van diverse kink.com titels. Vooral de upperfloor UltimateSurrender fuckingmachines en de trainingofo vond ik geweldig. Dat ultimatesurrender is een beetje overgenomen door evolvedfightlez. Gelukkig komen er nog regelmatig andere nieuwe afleveringen van kink online, zoals bijvoorbeeld everythingbutt sexandsubmission devicebondage en hogtied. Maar helaas, behoorlijk minder dan een aantal jaren geleden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan