@com , ... Vanaf 12u00 tot ± 23-24u00.
@Rocco , ...
Jarenlang heb ik me vaak vermaakt in de 5th Avenue Pub. Natuurlijk, zoals overal elders, varieert de kwaliteit van de service van de meisjes, met zijn ups en downs, afhankelijk van het humeur van het meisje.
Met de renovaties en de kosten die moeten worden afgeschreven, is de prijs van de kamers gestegen.
Voor de meisjes die sinds 2000 slechts €50 per half uur betaald krijgen, als gevolg van de covid en lockdown, en de inflatie die gestegen is tot meer dan 10% per jaar, om de huur van de plek waar ze ons ontvangen en hun rekeningen te kunnen blijven betalen, hebben ze geen andere keuze gehad dan hun prijzen aan te passen aan de realiteit van het leven.
Immers, voor de meeste van hun klanten die werknemers zijn, beschermd door vakbonden, met hun lonen die twee keer per jaar worden geïndexeerd op kosten van hun werkgevers, lijkt het me juist dat de klanten die hen in dienst nemen, om zichzelf een plezier te doen, hetzelfde doen en hen de indexering betalen, zelfs als ze geen vakbond hebben om hen te beschermen.
Bovendien geldt voor taxichauffeurs op luchthavens, die in de aankomsthal op een Klant moeten wachten om hen een lange rij te besparen, dat het tarief per half uur is. En elk tweede half uur wachten wordt vanaf de 31e minuut volledig in rekening gebracht.
Ook voor meisjes geldt dat als de klant vertrekt na minuut 29 of 30, er geen probleem is. Maar als hij vertrekt na minuut 31, 35, 40, 45, enzovoort, dan moet hij uit eerlijkheid en beleefdheid tegenover het meisje het volledige halfuur betalen. Zij moeten toch ook rekeningen betalen, hé?