Nympho
Newbie
- 1
- 22/04/22
- 0
Dit bestaat al lang niet meerik ben in Gent nog geweest in iets dat Jagertje noemde in het verlengd van de Albertlaan (zijstraat) maar weet niet of dat nog bestaat
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDit bestaat al lang niet meerik ben in Gent nog geweest in iets dat Jagertje noemde in het verlengd van de Albertlaan (zijstraat) maar weet niet of dat nog bestaat
Eigenaar nog steeds op verlof?Nog een maandje extra dicht
Vroeger on de poolroomMisschien inspectie gekregen.
Want het was er vuil en slordig de laatste maanden vond ik
Rozenhof NazarethEn in Gent of Antwerpen? Daar ergens een alternatief? Met anonieme toegang wellicht niks?
De hierboven voorgestelde alternatieven (Zulte, Nazareth,..) hebben natuurlijk het nadeel dat ze niet vlak naast het station liggen. Even 'trein gemist' lukt dan niet meer als excuus.Alternatief voor ptit ami?
File op de snelweg dan als excuus ?De hierboven voorgestelde alternatieven (Zulte, Nazareth,..) hebben natuurlijk het nadeel dat ze niet vlak naast het station liggen. Even 'trein gemist' lukt dan niet meer als excuus.
Ik ken iemand die een boete gekregen heeft om de vrachtwagenparking te gebruiken. Je wordt daar ook gefilmdJe kan nog door rijden tot aan een slagboom. Links staat daar een ticket machine voor trucks: te hoog, zelf voor een SUV . Dus uitstappen, ticket nemen (gratis) en je kan onmiddellijk erna links afrijden van de parking. 50m verder zie je de parking van het motel.
Dat werkt niet om terug op de autoweg te rijden. Dan moet je omrijden via de normale weg.
Goedkoper ga je het niet vinden in dat geval.Was een vrij vuile bedoening. Mijn date en ik hadden zelfs kunnen weggaan zonder te betalen.