- 4.179
- 01/07/21
- 14.925
Heb maar even ingelogd op sexjobs en een email gestuurd naar support incl link v deze advertentie.
Wordt vervolgd... ( hoop ik )
Wordt vervolgd... ( hoop ik )
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKrijg altijd het idee dat de mannen die dit aanbieden creeps zijn. Die misbruik maken van een bepaalde situatie.
Er is een verschil tussen professionele dames betalen voor hun diensten en psychisch kwetsbaren proberen te "versieren"...Ophef onder hoerenlopers op een forum voor prostitutie dat seks wordt geruild voor wat anders van waarde
Ophef onder hoerenlopers op een forum voor prostitutie dat seks wordt geruild voor wat anders van waarde
Dit was ik.Iemand heeft hem al gemeld.
+31647339177, 0647339177 – Aantal beoordelingen: 2×…
Ervaring met het telefoonnummer +31647339177: Doet zich voor als psychiater om zo misbruik te kunnen maken van zwakke meisjes. Gevaarlijk figuur …www.wieheeftgebeld.nl
Je hoort mij niet praten over het verbieden van prostitutie. Dat maak jij ervan.Ja laten we prostitutie verbieden, al die mannen die misbruik maken van kwetsbare vrouwen.
Je kan zo bij de CU
Je hoort mij niet praten over het verbieden van prostitutie. Dat maak jij ervan.
Is strafbaar valt onder zedendelict incest.
Hoop toch echt dat dit geen echte psychiater is. En hoop nog meer dat geen een meisje hier voor zal vallen!
Wat moet je een dood eng persoon zijn je zo te richten op de al zwakke onder ons.
Is strafbaar valt onder zedendelict incest.
Mensen die psychische hulp nodig hebben, zijn evident kwetsbaarder. Het enkele feit dit type er bewust naar op zoek is en ook nog tegen betaling in natura is in mijn optiek zo fout als fout maar kan zijn.Dat is precies het hele punt. Er wordt aangenomen dat mensen die goederen/diensten ruilen voor seks, misbruik maken van degene die de seks aanbiedt.
Hét argument dat ook wordt gebruikt door voorstanders van verbieden van prostitutie in algemene zin (geld is een goed).
Plus de aanname dat mensen die psychische hulp nodig hebben kwetsbaar zijn, wat vergelijkbaar is met de aanname dat prostituees kwetsbaar zijn.
Het lijkt zo makkelijk, laat mensen zelf kiezen wat ze willen doen met hun eigen lichaam en qua seksuele voorkeuren. Maar in de praktijk blijkt dat lastig, velen denken beter te weten hoe anderen moeten leven.
Mensen die psychische hulp nodig hebben, zijn evident kwetsbaarder. Het enkele feit dit type er bewust naar op zoek is en ook nog tegen betaling in natura is in mijn optiek zo fout als fout maar kan zijn.
Sorry, maar dit is klikklare onzin. Prostituee zijn maakt iemand niet 'evident' kwetsbaarder. Een stemmings- of persoonlijkheidsstoornis wel.Prostituees zijn evident kwetsbaarder. Het enkele feit dit type er bewust naar op zoek is en ook nog tegen betaling is in mijn optiek zo fout als fout maar kan zijn.
Prostituees zijn evident kwetsbaarder. Het enkele feit dit type er bewust naar op zoek is en ook nog tegen betaling is in mijn optiek zo fout als fout maar kan zijn.
Ik ga hier maar niet verder op in, is bij voorbaat al een kansloos, als je er zo tegenaan kijkt.Mensen ruilen seks voor andere dingen van waarde, boeiend.
Je kan het ook omdraaien, die vrouwen maken financieel misbruik van die arme mannen door ze gigantische hoeveelheden geld uit de zak te kloppen voor een uurtje tijdsbesteding.
Sorry, maar dit is klikklare onzin. Prostituee zijn maakt iemand niet 'evident' kwetsbaarder. Een stemmings- of persoonlijkheidsstoornis wel.
Nee, maar hij noemt zichzelf letterlijk "gediplomeerd en ervaren". Voor een jurist zit daar misschien verschil tussen, voor een leek als ik niet echt.... Reactie terug gekregen dat omdat deze man zorgvuldig is geweest met zijn woorden en zich zelf nergens echt psychiater noemt...
Nee blijkbaar valt het bij dokters/verpleging/psychiaters ed onder incest door de kwetsbaarheid in verhouding tot elkaar.Zijn ze familie?
Ja dat is vindt ik een probleem. Vanuit medisch ethisch oogpunt is dit niet toelaatbaar en zelfs laakbaar. De relatie tussen patiënt en behandelaar kan nimmer gestoeld zijn op het verkrijgen van seksuele handelingen.Stel de psycholoog is een vrouw en de dienst kost € 100 en de patient is een gigolo met een dienst van € 100, ze verrekenen dit niet direct maar betalen het om de beurt aan elkaar. Vinden we dit een probleem? (Ben oprecht benieuwd)
Stel de psycholoog is een vrouw en de dienst kost € 100 en de patient is een gigolo met een dienst van € 100, ze verrekenen dit niet direct maar betalen het om de beurt aan elkaar. Vinden we dit een probleem? (Ben oprecht benieuwd)
Stel de psycholoog is een vrouw en de dienst kost € 100 en de patient is een gigolo met een dienst van € 100, ze verrekenen dit niet direct maar betalen het om de beurt aan elkaar. Vinden we dit een probleem? (Ben oprecht benieuwd)
Niemand hier zecht dat iedereen die een beetje extra hulp kan gebruiken compleet labiel is en niet voor zich zelf kan na denken.Plus de aanname dat mensen die psychische hulp nodig hebben kwetsbaar zijn,
Mee eens, maar een kat in het nauw maakt soms rare sprongen.Je kunt je natuurlijk afvragen, los van het feit of dit wel of niet in de haak is... of iemand die psychische hulp nodig heeft... dit op een site als Sexjobs gaat zoeken.
Hahah ja dacht precies hetzelfde. En iemand is nog altyd onschuldig tot tegendeel bewezen is. Maar blijkbaar heb je er altyd bij die hun neus in zaken steken die niet van hun zijn.Ophef onder hoerenlopers op een forum voor prostitutie dat seks wordt geruild voor wat anders van waarde
Een gigolo die bij een psycholoog loopt , krijgt denk geen erectie van de stress, dus ik denk dat hij zijn baantje niet kan uitvoerenStel de psycholoog is een vrouw en de dienst kost € 100 en de patient is een gigolo met een dienst van € 100, ze verrekenen dit niet direct maar betalen het om de beurt aan elkaar. Vinden we dit een probleem? (Ben oprecht benieuwd)