- 295
- 25/05/22
- 1.065
Hoop toch echt dat dit geen echte psychiater is. En hoop nog meer dat geen een meisje hier voor zal vallen!
Wat moet je een dood eng persoon zijn je zo te richten op de al zwakke onder ons.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoe doe je dit? Zag bij de advertentie zelf niks van een knop of linke staan om te melden.Ook maar even SJ een mailtje een gestuurd, wat een gek deze kerel, al waag ik te betwijfelen of hij ook echt psycholoog of psychiater is.
Uit ervaring weet ik dat die behoorlijk gestoord kunnen zijn....wat een gek deze kerel, al waag ik te betwijfelen of hij ook echt psycholoog of psychiater is.
Via de contact optie onder aan de website.Hoe doe je dit? Zag bij de advertentie zelf niks van een knop of linke staan om te melden.
Nee, dit is erger want deze viespeuk is door op deze manier te adverteren actief op zoek naar kwetsbare dames die in psychische nood verkeren. Dames die wellicht ten einde raad er op in gaan met het idee geholpen te worden. Misbruik is verder in beide gevallen even erg, maar actief op zoek gaan zoals hij doet is wat mij betreft al misdadig.Hij is er wel gewoon eerlijk over. Zijn bedoeling is duidelijk toch? Er zullen ook "echte" psychiaters die misbruik maken van de situatie. Vind ik eigenlijk veel erger.
Hoop toch echt dat dit geen echte psychiater is. En hoop nog meer dat geen een meisje hier voor zal vallen!
Wat moet je een dood eng persoon zijn je zo te richten op de al zwakke onder ons.
"Schoolmeester biedt hulp"Biedt. Maak er lopen van. Psychiater loopt hulp (ipv loop hulp). Werkt altijd.
Waarom? Een rijles kost een 70 euro. Dat moet je normaliter betalen. Dat vinden we normaal.Rijlessen, schoonmaken, belastingen, klussen,schoolspullen, ik heb er al een hoop voorbij zien komen. Krijg altijd het idee dat de mannen die dit aanbieden creeps zijn. Die misbruik maken van een bepaalde situatie.
Daar geef ik je helemaal gelijk in: bewust instellen op kwetsbare mensen is zeer ongepast.Wat mensen willen doen voor een product of dienst moeten ze naar mijn idee zelf weten, maar dit gaat wel een grens over die in mijn ogen onacceptabel is.
Bewust instellen op kwetsbare mensen is om het zacht uit te drukken ongepast.
Alleen al het zinnetje "vaak zijn meerdere behandelingen nodig" in de advertentie is natuurlijk al lachwekkend.