Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet is zalig, iedere afspraak wil ik dit. In combinatie met pijpen.Hoe werkt een prostaat massage? Moet je jezelf van tevoren reinigen van binnen of zit de dame/heer gewoon in je stront te roeren? Ben wel geïnteresseerd, maar lijkt me zo awkward.
Jammer dat je niet de juiste dame hebt getroffen. Wanneer het goed gebeurt weet je niet wat je meemaakt. Zo lekker !!!Ik heb dit vorige week voor het eerst geprobeerd bij een dame die, als ik haar en anderen moet geloven, en dat doe ik, hier veel ervaring mee heeft. Ze vroeg ook zelf of ze dit bij mij mocht doen.
Desondanks was het voor mij geen geweldige ervaring voor mij. Ik zal verder geen details vermelden, maar ondanks dat ik vrij ontspannen was en de dame er uitgebreid de tijd voor nam, raakte ik er niet opgewonden van. Ik zal het dus niet zo snel nog een keer proberen en zeker niet bij een dame die hier weinig ervaring mee heeft.
Jammer dat je niet de juiste dame hebt getroffen. Wanneer het goed gebeurt weet je niet wat je meemaakt. Zo lekker !!!
beste schoten zoek voor Agatha dan zoek je niet verder meer in het foum massage antwerpeniemand een paar goede adresjes in provincie antwerpen
Beatrice uit Antwerpen heeft mij net een knappe prostaat massage gegeven. Met een zwarte rubber handschoen in mijn kont duwde ze zachtjes op mijn prostaat, terwijl ze met haar andere hand zachtjes mijn pik en ballen bewerkte. Ik kwam fantastisch goed klaar.
I am in Antwerpen Schipperskwartier, H-Cup Domina
*I am on holiday* Daily I am in Antwerpen, in Schipperskwartier from 09.00-20.00 at Schippersstraat 30-3! You can make an appointment withold.redlights.be
Ik heb ze vorige week voor het eerst gehad. Helemaal super! Voor 100€. Ik heb een recensie geschreven bij haar topic.Heb bij deze dame al meerdere keren getwijfeld binnen te gaan. Zijn haar diensten in orde?
Kali bij Karins Home.Ik ben binnenkort in Rotterdam voor werk, nog enige aanraders die kant?
Wat was de prijs en hoelang duurde de sessie ?Echt de allerbeste prostaat massages heb ik gehad bij Meesteres Lisa in Antwerpen. Geweldig zoals zij dit weet op te bouwen.
Kan ze je ook zonder het aanraken van je pik laten klaarkomen? Enkel anal/prostaat stimulatie.Beatrice uit Antwerpen heeft mij net een knappe prostaat massage gegeven. Met een zwarte rubber handschoen in mijn kont duwde ze zachtjes op mijn prostaat, terwijl ze met haar andere hand zachtjes mijn pik en ballen bewerkte. Ik kwam fantastisch goed klaar.
I am in Antwerpen Schipperskwartier, H-Cup Domina
*I am on holiday* Daily I am in Antwerpen, in Schipperskwartier from 09.00-20.00 at Schippersstraat 30-3! You can make an appointment withold.redlights.be