Prostaat massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben zelf ook bij Hannah geweest. Ze zegt telefonisch dat ze een tantra massage aanbiedt van een uur, waarbij ze zelf ook naakt is. Prijs is 130 euro.
De massage vindt plaats op een tafel met warme lampen erboven. De massage is redelijk, maar niet bijzonder. Aanraken is ABSOLUUT niet toegestaan. Ze doet wel 'een soort staande B2B' met haar borstjes maar echt erotisch is dat niet. Prostaatmassage (eigenlijk mijn reden van bezoek) kost 10 euro extra en wordt gegeven met een vingercondoom. Alhoewel, prostaatmassage kan je het eigenlijk niet noemen, het is eigenlijk kontvingeren (in en uit glijden van de anus), de prostaat wordt niet beroerd. Alles bij elkaar duurde de massage nog geen 45 minuten. Voor mij dus geen gevaar van herhaling.
Was de prostaatmassage wel de hele massage aan de orde of bijvoorbeeld alleen de laatste 5 minuten?
Tijdens het gesprek met Hannah vroeg ik nog expliciet of het echt de prostaat melken is en dat was een volmondige JA. De ervaring van jou is dus wel anders.. had eigenlijk gehoopt dat er (eindelijk) iemand was die echt de prostaat bespeeld ipv alleen maar kontvingeren.

Was de prostaatmassage wel de hele massage aan de orde of bijvoorbeeld alleen de laatste 5 minuten?
Tijdens het gesprek met Hannah vroeg ik nog expliciet of het echt de prostaat melken is en dat was een volmondige JA. De ervaring van jou is dus wel anders.. had eigenlijk gehoopt dat er (eindelijk) iemand was die echt de prostaat bespeeld ipv alleen maar kontvingeren.
Ben zelf ook opzoek naar iemand die dit kan, niet zomaar gewoon een vinger in de kont en aan je piemel trekken. Iemand die echt weet waar je prostaat zit en deze dan kan bewerken zodat je handsfree kan klaarkomen.

Terug
Bovenaan Onderaan