Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDenk gewoon open met minimale bezetting.Weet iemand of Yvonne met vakantie is? Ze nemen niet op?
€. 80,- voor een half uur en €. 150,- voor een uur.Als dat zo is dan krijgen de prive clubs toch echt steeds minder bezoek. Zo wordt wandelen onbetaalbaar.
Hoe hoog zijn de prijzen daar nu dan?
En waar mag dat dan zijn?OMG, jammer zeg. Denk dat ze kortste keren failliet zijn. Vooral als net 10 minuutjes verder rijden je goedkoper en meer aanbod hebt.
Vlak over de grens in Aken en Würselen heb je een paar privehuizen die wel iets goedkoper zijn.En waar mag dat dan zijn?
Hi ,OMG, jammer zeg. Denk dat ze kortste keren failliet zijn. Vooral als net 10 minuutjes verder rijden je goedkoper en meer aanbod hebt.
Zeker weten doe ik het niet, maar ik vermoed dat ze voorheen bij Privé 68 werkte en daar Elena heette. Ze zal je niet alle hoeken van de kamer laten zien, maar wel een lieve nette rijpere dame die haar best doet.Heeft er al iemand ervaring met Lena bij Yvonne?
Op rheinforum staat volgens mij een recensie. Adela was veel jonger dacht ikHeeft iemand toevallig ervaring met de Roza? Ze lijkt best op de Adela die vroeger bij prive68 was.
Zijn er toch maar 4Zeker weten doe ik het niet, maar ik vermoed dat ze voorheen bij Privé 68 werkte en daar Elena heette. Ze zal je niet alle hoeken van de kamer laten zien, maar wel een lieve nette rijpere dame die haar best doet.