Algemeen Privehuis La Cloche, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kan je verzekeren dat niet alle recensies copy paste zijn en dat er echt hele leuke dames zijn bij zowel La Cloche, HOD en Privéhuis Almere.

Geloof je me niet? Lees dan mijn recensies op dat forum en je zult zelf zien dat er geen enkele recensie van mij copy paste is.

En natuurlijk zijn er daar ook minder leuke dames, waar niet? Gelukkig heb ik die niet bezocht.

Ik kan je verzekeren dat niet alle recensies copy paste zijn en dat er echt hele leuke dames zijn bij zowel La Cloche, HOD en Privéhuis Almere.

Geloof je me niet? Lees dan mijn recensies op dat forum en je zult zelf zien dat er geen enkele recensie van mij copy paste is.

En natuurlijk zijn er daar ook minder leuke dames, waar niet? Gelukkig heb ik die niet bezocht.
Ik zei ook dat er leuke dames zijn maar ook tegenvallers, wat normaal is. Maar als je kijkt op de citygirl, zijn (bijna) alle recensies super goed. Vind je dat normaal?

Ik zei ook dat er leuke dames zijn maar ook tegenvallers, wat normaal is. Maar als je kijkt op de citygirl, zijn (bijna) alle recensies super goed. Vind je dat normaal?
Ik onderken dat er inderdaad veel positief wordt geschreven, dat zal ook zeker samenhangen met de recensie actie.

Maar mensen gaan echt niet alleen positief schrijven omdat ze een prijs willen winnen. Ik durf wel te zeggen dat het niveau van de dames bij deze privéhuizen hoog s. En "rotte appels" verdwijnen ook snel weer van de agenda.

Ik heb er in elk geval twee pareltjes gevonden. Ik lees veel commentaar over citygirl en ben van mening dat het niveau van de gemiddelde recensies omhoog mag. Aan de andere kant snap ik ook de aantrekkingskracht van de recensie actie, wie wil er nu niet graag een seks prijs winnen.

En uit eigen ervaring kan ik verzekeren dat je ook echt een prijs kunt winnen.

CG En GR kunnen prima naast elkaar bestaan en ik zeg maar zo, je hoeft er niet op te kijken hè.

Ik kom daar al een paar jaar met regelmaat (LC) altijd bij dezelfde dame. Had ook een account aangemaakt om recensies te plaatsen maar heb die weggehaald want de dame zei zelf die acties worden voor 80% gewonnen door account van de eigenaren zelf. Door mijn goede band met die dame weet ik inmiddels ook al heel wat fake namen waarvan er regelmatig nieuwe verschijnen om de schijn op te houden

Ik kom daar al een paar jaar met regelmaat (LC) altijd bij dezelfde dame. Had ook een account aangemaakt om recensies te plaatsen maar heb die weggehaald want de dame zei zelf die acties worden voor 80% gewonnen door account van de eigenaren zelf. Door mijn goede band met die dame weet ik inmiddels ook al heel wat fake namen waarvan er regelmatig nieuwe verschijnen om de schijn op te houden
De prijzen worden ook daadwerkelijk uitgereikt, want ik heb een keer 80 euro korting gewonnen en gekregen.
Als ik het me goed herinner, moest het wel binnen een maand verzilverd worden.

De prijzen worden ook daadwerkelijk uitgereikt, want ik heb een keer 80 euro korting gewonnen en gekregen.
Als ik het me goed herinner, moest het wel binnen een maand verzilverd worden.
Klopt helemaal maar zoals ik al schreef 80% wordt gewonnen door account van hun zelf. Dus daarom schrijf ik daar niets meer

Dit klopt. Heb het ook gehoord van dames zelf, en het wordt ook op verschillende plekken op dit forum besproken. CityGirl is een uithangbord van La Cloche en House of Dreams en Privehuis Almere, en er zijn daar meerdere fake accounts die alleen maar posten om die huizen in een goed daglicht te zetten, en om het forum actief te laten lijken. Ja er zijn ook legitieme accounts, iedereen kan immers lid worden, en ja een deel van de prijzen gaat ook naar legitieme accounts, maar het grootste deel gaat naar de fake accounts, doen ze slim want zo hoeven ze minder prijzen uit te keren dan ze eigenlijk beloven.

Overigens heb ik ook van dames EN van 1 prijswinnaar gehoord dat ook de prijzen die legitiem zijn, vaak strategisch worden ingezet. Soms juist naar laaiend enthousiaste recensies, maar soms ook naar recensenten met klachten in de hoop ze te paaien.

Naast de neppe reviews op Citygirl die door de La Cloche eigenaar zelf geschreven worden, zullen er waarschijnlijk ook veel neppe reviews geschreven worden door zielenpoten die hopen gratis te mogen neuken vanwege de recensie actie.
Daarom ben ik daar gestopt met recensies schrijven. De dames worden door hun eigen account de hemel in geprezen. Ik geef liever mijn vaste dame daar een extraatje

Dan blijft er nog steeds 20% over wat echt weg wordt gegeven. Zelf twee keer een prijs gewonnen.
Dit gebeurde meerdere keren bij mij(het was niet eens helemaal negatief)

echte reviews worden gewoon verwijderd
Al mijn recensies daar zijn echt, je kunt ze nog allemaal lezen. En ook wel eens een kritische noot.

Misschien wordt het niet gewaardeerd als je een dame tot net onder de enkels afbrand, maar dat lijkt me ook niet nodig.

Wordt er censuur gepleegd, zeker wel. Is het alleen maar kommer en kwel, absoluut niet. En het is een prima graadmeter om te achterhalen of een dame over de grote linie goed is of niet. Heel veel positieve recensies betekent in de regel een goede kans op een leuke date.

Laatst bewerkt:
Dan blijft er nog steeds 20% over wat echt weg wordt gegeven. Zelf twee keer een prijs gewonnen.

Al mijn recensies daar zijn echt, je kunt ze nog allemaal lezen. En ook wel eens een kritische noot.

Misschien wordt het niet gewaardeerd als je een dame tot net onder de enkels afbrand, maar dat lijkt me ook niet nodig.

Wordt er censuur gepleegd, zeker wel. Is het alleen maar kommer en kwel, absoluut niet. En het is een prima graadmeter om te achterhalen of een dame over de grote linie goed is of niet. Heel veel positieve recensies betekent in de regel een goede kans op een leuke date.
Geloof me, er zijn veel meer kritische recensies op girlsreview dan citygirl.

Zelfs een recensie als "foto's zijn oud" worden verwijderd daar

En het is een prima graadmeter om te achterhalen of een dame over de grote linie goed is of niet. Heel veel positieve recensies betekent in de regel een goede kans op een leuke date.
Nee, dat is op CityGirl juist geen goede graadmeter. Er zitten dames tussen met alleen maar recensies van bij mij bekende fake accounts. Dan is zo'n recensie topic niks waard.

Ja, er staan echte recensies op CityGirl. Ik geloof graag dat de jouwe echt zijn en dat er met jou nog wat oprechte recensenten zijn. Ik geloof ook graag dat inderdaad zo'n 20% van de prijzen ook echt naar echte mensen gaat (soms juist om strategische redenen zoals ik eerder aangaf).

Het punt is dat je zo onderhand een legenda nodig hebt bij het lezen van reviews daar om te weten welke recensies van echte klanten komen en welke van het huis zelf. En dat is voor mij een compleet onwerkbare situatie. Ik ken slechts een paar fake accounts via mijn dames, ik weet dat er meer zijn en ik heb geen zin om tijd en moeite te steken in het uitdokteren van dat onderscheid.

Het huis kiest er zelf voor om hun topics zo te vervuilen, dan is het logisch dat sommige mensen vervolgens hun recensies links laten liggen.

Nee, dat is op CityGirl juist geen goede graadmeter. Er zitten dames tussen met alleen maar recensies van bij mij bekende fake accounts. Dan is zo'n recensie topic niks waard.

Ja, er staan echte recensies op CityGirl. Ik geloof graag dat de jouwe echt zijn en dat er met jou nog wat oprechte recensenten zijn. Ik geloof ook graag dat inderdaad zo'n 20% van de prijzen ook echt naar echte mensen gaat (soms juist om strategische redenen zoals ik eerder aangaf).

Het punt is dat je zo onderhand een legenda nodig hebt bij het lezen van reviews daar om te weten welke recensies van echte klanten komen en welke van het huis zelf. En dat is voor mij een compleet onwerkbare situatie. Ik ken slechts een paar fake accounts via mijn dames, ik weet dat er meer zijn en ik heb geen zin om tijd en moeite te steken in het uitdokteren van dat onderscheid.

Het huis kiest er zelf voor om hun topics zo te vervuilen, dan is het logisch dat sommige mensen vervolgens hun recensies links laten liggen.
Fair enough

Ik heb ook een keer een prijs 'gewonnen' na het schrijven van een negatieve recensie. Duidelijk doorgestoken kaart en bedoeld als goedmakertje.

Als je negatieve recensie niet verwijderd wordt, wordt die doorgaans wel gevolgd door reacties die de schuld bij jou leggen, en door positieve recensies van de eigenaars sokpoppen. Een dame die pas na maanden bij HoD te hebben gewerkt voor het eerst een (negatieve) recensie kreeg, werd in de dagen daarna 'opeens' overspoeld met lovende reacties.

Ik vind het op zich niet slecht dat je gecompenseerd wordt na een mindere ervaring middels een prijs. Ook is het zo dat als er meerdere negatieve recensies verschijnen over een bepaalde dame er afscheid van haar wordt genomen. Dat heb ik regelmatig gezien. Verder wordt er op Citygirl ook veel informatie gegeven over de dames van LC, HOD en Almere. Of ze bv extra aanwezig zijn, of ze zijn vertrokken of gestopt, zijn verhuisd van HOD naar La Cloche of Almere, je wordt attent gemaakt op nieuwe meisjes, er wordt gemeld als er een dag wordt gesloten, etc. Wat je niet interesseert neem je met een korreltje zout, maar pik de voor jou nuttige berichten en recensies eruit, uiteindelijk is de site in mijn ogen dan zeker waardevol.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan