Het Waarborgfonds Prostitutie bedrijven wellicht?
Ik denk dan eerder aan de NVVH, de welbekende vakbond voor hoerenlopers. Moet je wel lid zijn natuurlijk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet Waarborgfonds Prostitutie bedrijven wellicht?
Zou een mooie uitzending wordenOf de "rijdende rechter".
Meester Visser en Victor Brand die gaan uitzoeken of de dame haar diensten goed verleent...... Ik ga kijken°Zou een mooie uitzending worden
weet je ok toevallig of ze sex zonder doet ? ben er nou twee geweest maar durf het niet te vragen wil haar niet beledigenMijn max is tot nu toe geweest 80 euro. Ben benieuwd wie er meer da n 100 vraagt. Anna-Sofie vroeg 100, maar dat was tot het eind in hasr mond.
Bij La Cloche is mij nog nooit seks zonder aangeboden. Zou ik ook niet doen.weet je ok toevallig of ze sex zonder doet ? ben er nou twee geweest maar durf het niet te vragen wil haar niet beledigen
Moet je niet willen! Nadere uitleg lijkt mij overbodig.weet je ok toevallig of ze sex zonder doet ? ben er nou twee geweest maar durf het niet te vragen wil haar niet beledigen
Dit moet je niet willen!!!weet je ok toevallig of ze sex zonder doet ? ben er nou twee geweest maar durf het niet te vragen wil haar niet beledigen
Idd.!Dit moet je niet willen!!!
Op zich zijn het nog steeds gangbare prijzen vergeleken met andere huizen, alleen hier is alles extra. Daarom kom ik er eigenlijk niet. Vind het onzin om voor zoenen en beffen extra te gaan betalen. Vraag hun ook niet mij te betalen als ze me pijpen... Plus la cloche ligt niet handig. Amersfoort is weer stukje verder weg.LaCloche (en ook HOD) verhogen de prijzen per 1 oktober. Volgens de website gaat het om een lichte verhoging. Half uur van 70 naar 80 euro = + 14%, 3 kwartier van 100 naar 120 euro = + 20% en 1 uur van 120 naar 140 euro = + 16%.
Ik kan dit geen lichte verhoging noemen. Met name de 3 kwartier gaat fors omhoog, om een beetje in lijn met de overige tarieven te blijven had dit eigenlijk 115 euro moeten zijn, is nog altijd + 15%. Nu krijg je geen korting meer voor de langere tijd.
Ik vind de 3 kwartier geen interessante optie meer, terwijl dit wel mijn meest favoriete tijd is.
Bereikbaarheid is idd wel wat lastiger deze tijd met al die weg-werkzaamheden in de omgevingOp zich zijn het nog steeds gangbare prijzen vergeleken met andere huizen, alleen hier is alles extra. Daarom kom ik er eigenlijk niet. Vind het onzin om voor zoenen en beffen extra te gaan betalen. Vraag hun ook niet mij te betalen als ze me pijpen... Plus la cloche ligt niet handig. Amersfoort is weer stukje verder weg.
Buiten de wegwerkzaamheden ook. Voor mij met de auto iig. Heb ook nog een oude diesel dus moet al om rijden.Bereikbaarheid is idd wel wat lastiger deze tijd met al die weg-werkzaamheden in de omgeving