Salon Bali, AmsterdamIemand nog goede opties in Amsterdam voor rond de 50 euro?
Kinky en sexjobs beginnen een beetje op te raken
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSalon Bali, AmsterdamIemand nog goede opties in Amsterdam voor rond de 50 euro?
Voor een schappelijke prijs is nog wat anders dan voor hun plezier.Je zult dan moeten zoeken naar de pareltjes die niet met de gekte meedoen maar werkelijk voor hun plezier en voor een schappelijke prijs jou willen bevredigen…
Bare Rita?goedemiddag heren kom net weer van bare rita.godsamme wat blijft dit toch pure gore geile sex. recensie komt later
Salon bali. Moet je wel geluk hebben dat er wat jongere dames aanwezig zijn.Iemand nog goede opties in Amsterdam voor rond de 50 euro?
Eens, privé ontvangst wordt altijd nog gezien bij de dame thuis os op ontvangst locatie. En daar behoort geen club of salon toe.In ieder geval wordt de term priveontvangst ook op dit forum en Kinky gebruikt en ik denk dat niemand een club als priveontvangst ziet.
8k bedoelde in dit geval thuisontvangst, zoals Paulus al aangaf is dat ook wat er op meerdere plekken wordt gebruikt dus nam ik de term over.Priveontvangst kan overal, thuisontvangst is het goed woord.
Zou je dan een raamprostituee ook niet prive ontvangst kunnen noemen?Je bent met iemand privé op een kamer in een vergunde locatie. Bedoel... er zit geen publiek je toe te juichen. Dus ben je met iemand privé die je ontvangt op een kamer = privé ontvangst.
Blijkbaar lopen er een hoop kleuters rond hier, kolere zeg, waar je je druk over kan maken…Waarom doet bijna iedereen zo moeilijk?
Vergeet mijn opmerking maar oké? Heb geen fut voor onzin discussies..
Ik weet niet of je het over mij hebt maar ik stel gewoon een serieuze vraag...Blijkbaar lopen er een hoop kleuters rond hier, kolere zeg, waar je je druk over kan maken…
Dit dus, maar jammer ik vond het wel een interessante discussieIk maak mezelf niet druk, maar @JokePrive is zelf de discussie gestart.
En laten we het hier verder maar bij laten.
Overigens nog iemand een goede suggestie voor thuisontvangst dan? Liefst een dame die NL spreekt?Iemand nog goede opties in Amsterdam voor rond de 50 euro?