Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa, eigenlijk alleen voor privé want in Amersfoort geen ramenbuurtOok voor priveontvangst?
Je denkt te veel Paulus.......Ja, dat er geen raambuurt is weet ik natuurlijk ook wel, maar dacht dat je misschien clubs en privehuizen bedoelde, zoveel priveontvangst is er niet.
Dan ook de Belgen maar hun "eigen" rubriek geven?gezien het meer dan overgrote aandeel recensies over dames uit Amsterdam.. is het een idee om een aoarte rubriek Amsterdam te maken? ik kan nml amper de recensies van andere plaatsen vinden tussen het Amsterdam-geweld
Iemand nog tips? Centrum graagWaar in Amsterdam centrum kan je leuke date hebben? Max €150. Wanneer : nu!!!
Je kunt denk ik het beste op de plek in het centrum op Kinky kijken, zoeken op zo dicht mogelijk bij jouw locatie. Dan even checken of er van betreffende dame hier een recensie staat, dan actie ondernemen.Iemand nog tips? Centrum graag
Ligt zeker niet aan jou… alles ten noorden van Amsterdam is bijzonder beperktLigt het aan mij of is de keuze erg beperkt op het moment
Ik ben daar weleens geweest. Afspreken is heel moeilijk, maar eenmaal afgesproken was het heel geil. Ze is onwijs skinny en niets is haar te gek. Squirten overal, ze likt je kont helemaal uit en klaarkomen zonder in haar of in haar mond is geen probleem, dat vindt ze juist geil. Voorheen heette ze Daisy. Staan een aantal recensies op nzc forumWie heeft ervaring met Leila Alkmaar. Voor heen Sharon.
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/ontzettend-geilll_8141148
\Waar kan je op Kinky zoeken of iemand in het centrum van bijvoorbeeld Amsterdam zit. Kan dat alleen op de mobiele versie van Kinky op je telefoon. Want ik kijk meestal op de PC en daar zie ik de mogelijkheid niet om bijvoorbeeld een postcodegebied aan te geven.Je kunt denk ik het beste op de plek in het centrum op Kinky kijken, zoeken op zo dicht mogelijk bij jouw locatie. Dan even checken of er van betreffende dame hier een recensie staat, dan actie ondernemen.
Je kan beter 2x een half uurtje bij haar nemen ben je € 100 goedkoper uit. Rekenen is ook niet haar sterkste kant blijkbaar.Deze dame is sinds vandaag in Hoorn te bezoeken.
Ik denk niet dat ze het druk gaat krijgen, €600 voor een uurtje.
Prive ontvangst met de geilste vrouwen in Hoorn
Grootste aanbod van geile vrouwen in Hoorn die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.www.kinky.nl
Je kan een extensie zoals bijvoorbeeld location guard installeren (deze di ik gebruik is wel voor firefox)\Waar kan je op Kinky zoeken of iemand in het centrum van bijvoorbeeld Amsterdam zit. Kan dat alleen op de mobiele versie van Kinky op je telefoon. Want ik kijk meestal op de PC en daar zie ik de mogelijkheid niet om bijvoorbeeld een postcodegebied aan te geven.
Pff heb ook even op redlights gekeken, wat hebben onze zuiderburen het toch goed. Wat een keuze en prijzen, ze doen het ergens toch beter dan wij hahaInderdaad lijkt 250 of 300 euro de norm te worden voor 1 uurtje, ik heb nog wel hogere bedragen gezien. Ik snap werkelijk niet dat mensen dit voor een privéontvangst over hebben. Mogelijk tegenvallende afspraak, zeg je? Nou, het is niet 'mogelijk', maar 'zeer waarschijnlijk'.
Ik kijk wel eens op Redlights, vnl. gericht op België. Ik zie dat daar de prijzen een stuk lager liggen, meest 150 euro voor 1 uur. Er staan ook prachtige meiden op, veelal met gezicht en al. Het zal ongetwijfeld voor het merendeel fake zijn, maar de lagere prijzen vind ik wel opvallend.