Anticlimax
Vaste klant
- 127
- 11/06/22
- 85
Gewoon op de website kijken van Sofie , alle meisjes staan erop wanneer ze aanwezig zijn hé
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa en eens bellen om zeker te zijn en dat ze niet bezet zijn en haar te reserveren...Gewoon op de website kijken van Sofie , alle meisjes staan erop wanneer ze aanwezig zijn hé
Iemand ervaring met Nur ,welke dagen werkt ze ?
werkdagen en uren staan altijd op de siteIemand ervaring met Nur ,welke dagen werkt ze ?
Wie dan?Larissa is nu niet echt een aanrader, kies toch beter een andere dame.
Marie, Emma, Isabelle om er enkele te noemen.Wie dan?
Zoals ??Heb daar 1 keer geweest en vond dat ze daar alles behalve vriendelijk waren . Trio gedaan en dat stelde helemaal niets voor maw er zijn veel betere huizen in de buurt.
Bedankt voor jouw recensie, bespaart mij de zuur verdiende centjes uit te geven aan iemand die het niet waard is ze in het "vak" zit. Goed deze review bestaat om de pareltjes te ontdekken en het kaf vh koren te scheiden.Ik ben vorige week op bezoek bij Olivia geweest en vond het flauw. Zoenen en tongzoenen doet ze niet had voor een uur geboekt en betaald en na de eerste ronde wou ze mij al buiten werken. Uiteindelijk toch een tweede beurt gekregen maar ook dan stond ik na 45 min al terug op straat. Er zal geen tweede bezoek aan Olivia volgen.
Emma en Marie zijn een leuke combinatie hoorIk ben al vaker bij Sofie geweest. Top en heel correct privé huis.
De laatste 2 keer was met Emma en daarna Marie, van beide enorm genoten.
Zou graag eens een trio willen doen, maar tja wie neem je dan hé.. en wie heeft er beide een goede klik samen want dat vind ik wel belangrijk.
Sofie ? Suggesties
Zijn ze ook met elkaar bezig?Emma en Marie zijn een leuke combinatie hoor
Helaas bij Sofie al trio's gehad met dames die mekaar amper aankeken.anders heeft een trio toch geen nut als je ze niet met elkaar bezig zien toch .
Gr
Er zijn ook dames die trio's doen maar daarom niet meedoen aan lesbo seks, de 2 dames zijn dan met jou bezig!anders heeft een trio toch geen nut als je ze niet met elkaar bezig zien toch .
Gr
Helaas bij Sofie al trio's gehad met dames die mekaar amper aankeken.
Veel afgunst en jaloezie tss de dames,....en zijn vooral bezig met hun euro's aandikken op hun rekening. Emma beter apart, Marie beter apart.....voor nen trio best af in Waasmunster bij Emmanuela's angels met Spaans pratende meisjes. De geilste taferelen al gezien daar ........!!Toch niet Emma en Marie want ik heb ze al een paar keer gehad samen .
Nee hun nog niet. Sta op to-do lijstje . Ik ben er wel benieuwd na... maar interactie met elkaar is wel een must.Toch niet Emma en Marie want ik heb ze al een paar keer gehad samen .
Ik heb net de omgekeerde ervaring. 2x trio gedaan bij Emmanuelle, weinig animo... Ik geef de voorkeur aan Vlaamse dames. Bij Sophie al paar goeie en paar mindere gehad. Maar de beste (nog actieve) combo is voor mij Marie en Emma...Veel afgunst en jaloezie tss de dames,....en zijn vooral bezig met hun euro's aandikken op hun rekening. Emma beter apart, Marie beter apart.....voor nen trio best af in Waasmunster bij Emmanuela's angels met Spaans pratende meisjes. De geilste taferelen al gezien daar ........!!
Inderdaad bij emmanuella weinig sexdrive nog geen super ervaring gehad daar .Ik heb net de omgekeerde ervaring. 2x trio gedaan bij Emmanuelle, weinig animo... Ik geef de voorkeur aan Vlaamse dames. Bij Sophie al paar goeie en paar mindere gehad. Maar de beste (nog actieve) combo is voor mij Marie en Emma...
Ik weet wat ik mij zelf zal gunnen voor mijn verjaardag in een paar maanden emma x marieIk heb net de omgekeerde ervaring. 2x trio gedaan bij Emmanuelle, weinig animo... Ik geef de voorkeur aan Vlaamse dames. Bij Sophie al paar goeie en paar mindere gehad. Maar de beste (nog actieve) combo is voor mij Marie en Emma...
Is ook mijn favoriete trio bij de huidige dames daar. Altijd moeilijk te kiezen wie me op t laatste mag klaar pijpenIk weet wat ik mij zelf zal gunnen voor mijn verjaardag in een paar maanden emma x marie
Met emma heb ik al een paar dates gehad zij is met marie is het nog niet gelukt om te daten maar ik zou het gaag eens doen.Is ook mijn favoriete trio bij de huidige dames daar. Altijd moeilijk te kiezen wie me op t laatste mag klaar pijpen