Privéontvangst met strap-on / voorbinddildo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
14
11/08/22
8
Hallo allemaal,
Ik zoek een dvp die privé ontvangt en mij kennis wil laten maken met anaal via een strap-on of voorbinddildo. Ik ben al eerder door een dvp met toys anaal verwend, maar wil eens platgeneukt worden door een dame (geen transgirl). Heeft iemand suggesties? Liefst midden of zuid Nederland.
 
Hallo allemaal,
Ik zoek een dvp die privé ontvangt en mij kennis wil laten maken met anaal via een strap-on of voorbinddildo. Ik ben al eerder door een dvp met toys anaal verwend, maar wil eens platgeneukt worden door een dame (geen transgirl). Heeft iemand suggesties? Liefst midden of zuid Nederland.
Ik was gisteren bij Sandra te Lynn Somers in Minderhout. Doel was om o.a. gebruik te maken van haar kleine voorbindddildo (voor beginners), maar we zijn er helaas niet aan toe gekomen….. volgende gaat het zeker gebeuren en zal ik een zo gedetailleerd mogelijk verslag schrijven voor de medeliefhebbers…. 😎
 
Liana in Rotterdam. Ze heeft ook meerdere filmpjes bij haar advertentie staan waarbij ze klanten neukt met een voorbinddildo

Wow, thanx! Haar ga ik binnenkort eens bezoeken.
 
Liana in Rotterdam. Ze heeft ook meerdere filmpjes bij haar advertentie staan waarbij ze klanten neukt met een voorbinddildo

Is een Roemeense….las in een recensie dat het een typische Roemeense afwerkster is….
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan