Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEr was nog enige terughoudendheid van beide kanten, het vertrouwen moet nog wat groeien maar het begin is er. Nog geen wauw dus maar ik ga gewoon nog eens
Ik kan ook Chinees lullen. Maken we er een kwartetje van.. Die dame krijgt de wip van haar leven!Ik praat Chinees. Misschien trio. Kan ik tolken voor je
Leuk! Ik heb ook belangstelling. Zou je meer privéafspraken willen? Laat even weten aub.Afspraak gehad deze middag. Dame vroeg of ik haar op kon halen bij de massage salon waar ze normaal werkt.
Dit gedaan en naar haar huis gereden. Daar wat gedronken en gekletst voor zover dat lukt met een Chinese ?
Daarna in de slaapkamer een privé massage gehad welke afgerond is met een dansje. Namelijk de horizontale mambo ?
Er was nog enige terughoudendheid van beide kanten, het vertrouwen moet nog wat groeien maar het begin is er. Nog geen wauw dus maar ik ga gewoon nog eens
Met @Ericcire afspreken? Toe maar ?Leuk! Ik heb ook belangstelling. Zou je meer privéafspraken willen? Laat even weten aub.
Ik denk dat dit soort massage dames voldoende aanbod heeft van heren die thuis willen afspreken. Mijn verwachting is dat ze tijdens de massage zelf de klant en kansen inschat en dan haar slag slaat.Leuk! Ik heb ook belangstelling. Zou ze meer privéafspraken willen? Laat even weten aub.
Ik denk dat de heren boven hun interesse ook maar semi-serieus bedoeld hebben, hoor.Ik denk dat dit soort massage dames voldoende aanbod heeft van heren die thuis willen afspreken. Mijn verwachting is dat ze tijdens de massage zelf de klant en kansen inschat en dan haar slag slaat.
Ze gaat het vast niet waarderen als ik nieuwe klanten ga aandragen. Mocht ze daar naar vragen dan zal ik het laten weten.
Zeker wel ?Heb je ze nu nog niet geneukt?
Ik heb zelfs al weer een volgende die ik op de stok kan nemen. Methode zoals boven omschreven.Zeker wel ?
In welke plaats van Nederland is dit?Ik heb zelfs al weer een volgende die ik op de stok kan nemen. Methode zoals boven omschreven.
Je weet nooit met hoeveel mannen ze dit doen uiteraard. Met deze sprak ik een uurtje eerder af dan de salon normaliter open ging om de collega's te ontlopen.
Dat gaf weer andere problemen maar zo hou je het een beetje spannend haha.
De jacht maakt het ook leuk hé. Ook al heb je een "extra" schatje.
Having the bunny is the end of beeing funny.
AANHOUDER WINT. ?Zeker wel ?
Ik wandel het meest in Rotterdam maar heb pas Dordrecht ontdekt. Daar is ook zat te beleven.In welke plaats van Nederland is dit?
Ik praat geen chinees naar eet het wel vaak, mag ik nu ook meedoen met een trio?Overigens zit de dame waar dit draadje mee begon een maandje in China nu.
Zoals ik eerder al heb uitgelegd. Ik ben geen superhunk, ik heb geen sixpack eerder een vaatje maar ik probeer wel aardig te zijn voor de dames.@Ericcire Waar haal je de mazzel vandaan??