WHEM Priscilla, Salon Leiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

All_in_for

Newbie
13
02/01/25
2
Tot mijn verbazing lees ik geen ervaring met Priscilla, Salon Leiden.

Zo oogt mooi op de foto's ben benieuwd wat de ervaringen zijn van de heren die al bij haar zijn geweest.

Ik heb haar 2x bezocht met wisselend succes. Grootste plus punt is dat het een hele knappe Aziatische dame is. Verder moet je er niet veel van verwachten helaas, tenminste dat is mijn ervaring. Massage gaat van hort naar her, en is een beetje duwen en trekken. Bij mij was ze erg veel aan het praten, en ik had eerlijk gezegd moeite om haar te volgen, ze praat van de hak op de tak. Na wat massage mocht ik me omdraaien, en mocht haar verder absoluut niet aanraken. Dat vond ik een behoorlijk min punt, want ze heeft een erg mooi lichaam. Na 5 minuten trekwerk begon ze al met ga je klaarkomen? Om klaar te komen heb ik wat meer tijd nodig, en al helemaal niet op commando. Gezien haar looks heb ik het een tweede keer geprobeerd, maar helaas hetzelfde riedeltje. Ik laat het hier dan ook bij. Jammer want het is een mooie dame, maar verder vond ik het geld verspilling.

Zoals ik het begreep van haar doet ze geen extra's. Zelfs haar aanraken laat ze amper toe. Knappe dame, maar als je meer wil dan een massage links laten liggen. Massage technisch laat ook te wensen over, ze doet maar wat. Teasen doet ze ook helemaal niet. Niet even tussendoor je ballen aanraken of beetje langs de bilnaad glijden. Jammer want daardoor raakte ik niet opgewonden, en wil ze het erotische gedeelte snel afmaken. Ik snap na mijn ervaring dan ook niet dat ze in deze salon werkt.

Terug
Bovenaan Onderaan