@King Potato
Om te beginnen dan, wie bedoel je met "deze dame"?
Om te beginnen dan, wie bedoel je met "deze dame"?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk snap dat nut ervan maar ik doe dat niet.... ik snap best dat wandelen ook wel lukt zonder recensiesites, maar nu je dit forum kent snap je toch wel het nut van recensies checken of zie je dat echt totaal niet?
Dat kan. Maar vooral omdat ze het sekswerk buiten hun prive willen houden. Dus zitten ze na hun dates niet meer op socials aan klantenwerving te doen. Meesten hebben ook een gezin .
Ik bedoel niet dat het een zekerheidje is op klantenwerving. Alleen dat veel dames socials daarvoor gebruiken. Hangt er ook vanaf hoe je het gebruikt.Socials houdt niet altijd dat je daar ook cliënten v krijgt.
Ik zit op Twitter (X) en heb ruim 28.000 volgers. Waarvan max 2 handjes vol misschien cliënten.
En heb ook een gezin
Die klanten hebben een andere mentaliteit juist.Socials houdt niet altijd dat je daar ook cliënten v krijgt.
Ik zit op Twitter (X) en heb ruim 28.000 volgers. Waarvan max 2 handjes vol misschien cliënten.
En heb ook een gezin
Die klanten hebben een andere mentaliteit juist.
O, ik hoop niet dat @JokePrive 28000 stalkers heeft ... .
Ik bedoel niet dat het een zekerheidje is op klantenwerving. Alleen dat veel dames socials daarvoor gebruiken. Hangt er ook vanaf hoe je het gebruikt.
I know...ik volg je wel af en toe .....
Ik denk dat je samen met Lisa altijd het meest open en honest bent geweest op dit forum. mss met een haat/liefde verhouding maar nooit van windrichting gekeerd.Meestal voor onzin. 95% van mijn cliënten komen via advertenties en mijn website. 5% van Twitter en forums, als ik mazzel heb.
Daar heb je gelijk ik bedoel ook niet dat jij of een andere dvp de prijs laag moeten houden. Ik bedoel vooral dat we rekening moeten houden met elkaar jullie moeten er aan verdienen en goed. Maar het moet toch betaalbaar blijven voor de klanten? Als er steeds meer en meer klanten de dvps niet meer kunnen betalen gaat de branche na verloop van tijd in storten. Ik denk dat niemand dit wil.Je hebt dit heel erg mooi geformuleerd Roxas! Ook duidelijk jouw tijd in gestoken.
Ik weet maar al te goed dat niet iedere sekswerker in die positie staat. Ligt het aan de angst voor het ondernemen? Bang voor belastingen? Eenzaamheid? Of vind ze het allemaal prima. Mij allemaal goed.
Voor iedereen is alles duurder aan het worden. Dit zeiden we vorig jaar, dit jaar en gaan we ook in de toekomst nog zeggen. (That's life...)
Maar als ondernemer vind ik het zelf belangrijk dingen op de lange termijn te zien, mee te gaan met je tijd etc.
Dus het advies die hier werd gegeven aan sekswerker om prijzen laag te houden of arrangementjes te maken met vaste klanten vond ik niet correct. In mijn opinie klopt dit niet.
Dit is een luxe dienst/ product. Onlangs zag ik ook bij het winkelen dat mijn favoriet merk gestegen was in prijs, dan beslis ik maar om minder te kopen. Geen haar in mijn hoofd die eraan denkt hen te mailen en hun economisch advies te geven
even een reminder, wat je gisteren schreef, jammer dat je je woord niet hebt gehouden. Zie bericht #332Je hebt dit heel erg mooi geformuleerd Roxas! Ook duidelijk jouw tijd in gestoken.
Ik weet maar al te goed dat niet iedere sekswerker in die positie staat. Ligt het aan de angst voor het ondernemen? Bang voor belastingen? Eenzaamheid? Of vind ze het allemaal prima. Mij allemaal goed.
Voor iedereen is alles duurder aan het worden. Dit zeiden we vorig jaar, dit jaar en gaan we ook in de toekomst nog zeggen. (That's life...)
Maar als ondernemer vind ik het zelf belangrijk dingen op de lange termijn te zien, mee te gaan met je tijd etc.
Dus het advies die hier werd gegeven aan sekswerker om prijzen laag te houden of arrangementjes te maken met vaste klanten vond ik niet correct. In mijn opinie klopt dit niet.
Dit is een luxe dienst/ product. Onlangs zag ik ook bij het winkelen dat mijn favoriet merk gestegen was in prijs, dan beslis ik maar om minder te kopen. Geen haar in mijn hoofd die eraan denkt hen te mailen en hun economisch advies te geven
Twee keer zoveel vragen 200 i.p.v. 100 voor de inflatie. Betekent ook dat je maar de helft aan klanten hoeft te hebben. Maar zoals je zegt mannen betalen het blijkbaar.
Ik vind dat je daar moet kunnen op in gaan. Als je dat niet mag of jou mening mag zeggen en verdedigen vraag ik mij af wat het nut is over dit zoveelste topic over geld?Ik zou hier heel erg graag op ingaan Jos. Maar dan gaat er een discussie over zwartwerk ontstaan en weer de kloof legaal/ illegaal opnieuw aangehaald worden. Hier heb ik geen zin in. Want ik ben heel blij te zien dat in die paar maanden dat ik hier weg was, ook andere radicalen zijn vertrokken
Lisa heeft toch het recht om haar mening over alle topics tegeven dat ze wil? Tenslotte heeft ze gereageerd op een reactie van mij op haar. Zij heeft toch even veel recht als iedereen anders om haar mening te geven en te verdedigen?even een reminder, wat je gisteren schreef, jammer dat je je woord niet hebt gehouden. Zie bericht #332
Ehh, mooi compliment aan Lisa en Joke, maar hoezo "het meest"? Een boel anderen op dit forum ook. Durf mijzelf er wel één van te noemen.Ik denk dat je samen met Lisa altijd het meest open en honest bent geweest op dit forum. mss met een haat/liefde verhouding maar nooit van windrichting gekeerd.
Uiteraard heeft ze daar recht op maar waar het om gaat is dat topics vaak worden overgenomen zodra een dvp gaat meepraten, daarom heeft Lilly bijv een eigen topic gekregen anders gaat het pagina's lang als volgt:Lisa heeft toch het recht om haar mening over alle topics tegeven dat ze wil? Tenslotte heeft ze gereageerd op een reactie van mij op haar. Zij heeft toch even veel recht als iedereen anders om haar mening te geven en te verdedigen?
Wel ik vond het deze middag oprecht eens interessant. Ik gaf mijn insteek en anderen het zijne. Er was ruimte voor elkaar om te praten. Geen geslijm (waar velen allergisch voor zijn). Gewoon inzichten delen.Uiteraard heeft ze daar recht op maar waar het om gaat is dat topics vaak worden overgenomen zodra een dvp gaat meepraten, daarom heeft Lilly bijv een eigen topic gekregen anders gaat het pagina's lang als volgt:
Bericht dvp
Reactie op dvp
Bericht dvp
Reactie op dvp
Bericht dvp
Enz enz enz
Wat is het nut van aparte topics voor dvp´s en klanten? Zo dat we enkel lezen en horen wat we willen horen?Uiteraard heeft ze daar recht op maar waar het om gaat is dat topics vaak worden overgenomen zodra een dvp gaat meepraten, daarom heeft Lilly bijv een eigen topic gekregen anders gaat het pagina's lang als volgt:
Bericht dvp
Reactie op dvp
Bericht dvp
Reactie op dvp
Bericht dvp
Enz enz enz
Dvp's hoeven niet de mond gesnoerd te worden maar het zou wel goed zijn als sommigen zelf beseffen wat voor invloed het op een topic heeft als ze mee gaan praten en dan bedoel ik niet dat stukje van jou van eerder op de dag maar pagina's lang waarbij het alleen maar om de dvp draaitWel ik vond het deze middag oprecht eens interessant. Ik gaf mijn insteek en anderen het zijne. Er was ruimte voor elkaar om te praten. Geen geslijm (waar velen allergisch voor zijn). Gewoon inzichten delen.
Morgen kan er weer lekker verder geklaagd worden tot jullie aan pagina 200 zitten. Wie weet pikt een dvp dan nog eens in.
DVP's moeten hier heus de mond niet gesnoerd worden
Mis haar wel. Velen zijn toen weggegaan.Dat hoeft van mij niet, voordat Empress kwam vond ik de inbreng van dvp's wel leuk om te lezen maar daarna werden hele topics gewoon gekaapt door dvp's en hun aanhang
Waar maak je uit dat dat het merendeel is?
Het merendeel van de leden, mengt zich uberhaupt niet in de off topic, topics
Jouw inbreng stoor ik me ook niet aan, ik vind jou altijd oprecht en dan vind ik het wel interessant om jouw ervaringen te lezen, hoe je iets ervaartMis haar wel. Velen zijn toen weggegaan.
Terechte opmerking van jou Mila.Ehh, mooi compliment aan Lisa en Joke, maar hoezo "het meest"? Een boel anderen op dit forum ook. Durf mijzelf er wel één van te noemen.
Zou dit werkelijk zo zijn Rony80 ?Er zijn best wel veel leden die vinden, dat het eigenlijk een forum is voor uitsluitend mannen, en dat vrouwen geweerd moet worden, net als op het bekende hookersforum.
De prijs heeft vrij weinig te maken met anonimiteit. Ik plaats zelf ook niet echt herkenbare foto's. Wel iets meer dan sommige, maar als mijn collega's mijn foto's zien zouden ze echt niet gelijk denken dat ze mij kennen.
Het heeft denk ik meer met hoe je jezelf neerzet online te maken. Reviews, beetje kwaliteit foto's en een leuke en duidelijke tekst.
Mja, ik deel je mening maar moet toch vaststellen dat bv. Lily bijna niet meer buiten haar eigen topic durft te reageren.Helaas voor hun zullen dvps niet van dit forum verbannen worden en zijn er genoeg mannen die een vrouw met een mening appreciëren.
Daarom heeft Lilly bijv een eigen topic gekregen.