Dacht van de foto's te zien... dat ze er twee witte heeft... met zo'n leuke bikini tanline.Nope. Ze heeft een witte.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDacht van de foto's te zien... dat ze er twee witte heeft... met zo'n leuke bikini tanline.Nope. Ze heeft een witte.
Oeh beide fout. Ik zou wel een roze willen. Moest uit de voorraad kiezen, want ik ben gigantisch ongeduldig dus ik heb een mint groene. Volgend jaar een nieuwe auto uitzoekenNope. Ze heeft een witte.
Dan kan jij handig een abarth 595 uitzoeken. ( ook model vd 500 ) razendsnel, en kan jij nog sneller jou klanten bedienen.Volgend jaar een nieuwe auto
Zulke lekkere meiden kan ik niet laten liggen Rony80.goh Ted, je bent een bezig bijtje geweest
Het is je gegund @TedZulke lekkere meiden kan ik niet laten liggen Rony80.
Dat zijn de krenten uit de pap. Hoop echt dat Sandy weer terug komt.. sta alweer op klappen.
Pfoe dan moeten jullie mannen mij maar heel vaak bezoeken, want die auto is ongelofelijk duurDan kan jij handig een abarth 595 uitzoeken. ( ook model vd 500 ) razendsnel, en kan jij nog sneller jou klanten bedienen.
Aan mij zal het niet liggen. Je weet wat ik er aan uit geef. Ik geef ook nog ero. Massages, heeft ook nog z'n voordeel soms.vaak bezoeken, want die auto is ongelofelijk
Haha leuk geprobeerd hoor, maar wat denk je zelfAan mij zal het niet liggen. Je weet wat ik er aan uit geef. Ik geef ook nog ero. Massages, heeft ook nog z'n voordeel soms.
Dus je kan de rollen omdraaien, en je laten verwennen voor jou voor €50 /60 excl. km vergoeding
Ja! En... dan kom je ter plekke... geradbraakt... door de stugge harde vering. Ideaal voertuig voor rug- en schouderklachten!Dan kan jij handig een abarth 595 uitzoeken. ( ook model vd 500 ) razendsnel, en kan jij nog sneller jou klanten bedienen.
Ja nu ook al last van soms, dus de volgende auto word geen fiatJa! En... dan kom je ter plekke... geradbraakt... door de stugge harde vering. Ideaal voertuig voor rug- en schouderklachten!
Kan ze zich natuurlijk door de klant laten masseren...
Dat valt best mee hoor, het is echt kicken. Heb zelf ook een snelle stug geveerde auto, op de snelweg merk je daar niks van.voor rug- en schouderklachten!
Ik hoef niks te proberen. De dames contacten vanzelf. Wat ik vaker bij bezoek aan dames hoor is, dat ze een bepaalde spanning zoeken, en betaalde dates enkel de lusten krijgen die ze wensen. Uiteraard is meer mogelijk dan masseren. Dat wel bij een wederzijdse klik.Haha leuk geprobeerd hoor, maar wat denk je zelf
Dat is ongelofelijk fijn voor jou, maar ik denk dat jou klantenkring er toch wat anders uitziet dan dat ik doe. Niet lullig bedoelt ofzo.Ik hoef niks te proberen. De dames contacten vanzelf. Wat ik vaker bij bezoek aan dames hoor is, dat ze een bepaalde spanning zoeken, en betaalde dates enkel de lusten krijgen die ze wensen. Uiteraard is meer mogelijk dan masseren. Dat wel bij een wederzijdse klik.
Dat weet ik niet, heb er leuke dates aan, waarvan enkele vaste vrouwen. Kijk ik doe het hobby matig, en al zeker niet elke dag. Ik weet dat er behoeftes zijn op deze manier kan het dus ook.klantenkring er toch wat anders uitziet dan dat ik doe.
Zat mannen die dit werk doen. Ken er zelfs 1 die rustig 500,- per uur vraagt. Je moet doen wat goed voeltDat weet ik niet, heb er leuke dates aan, waarvan enkele vaste vrouwen. Kijk ik doe het hobby matig, en al zeker niet elke dag. Ik weet dat er behoeftes zijn op deze manier kan het dus ook.
Je brengt me op ideeën!Zat mannen die dit werk doen. Ken er zelfs 1 die rustig 500,- per uur vraagt. Je moet doen wat goed voelt
Haha je kan het altijd proberenJe brengt me op ideeën!
Ja nu ook al last van soms, dus de volgende auto word geen fiat
Is ook dat zo'n kleine Fiat 500 een erg korte wielbasis heeft. Je voelt alle putjes zoveel 'sneller'Een BMW rijdt en zit lekker relaxt. Die rijden als een trein! Voor lange ritten zijn die auto's perfect.
Ben er dan ook super blij mee dat Cor en ik er 1 hebben
Oeh ja ik had er laatst een als leen auto dat was echt magisch.Een BMW rijdt en zit lekker relaxt. Die rijden als een trein! Voor lange ritten zijn die auto's perfect.
Ja ze zien er leuk uit maar dat is ook alles. Als ik wat harder rij lijkt het soms alsof er onderdelen los komen te zitten. Parkeren is wel weer makkelijkIs ook dat zo'n kleine Fiat 500 een erg korte wielbasis heeft. Je voelt alle putjes zoveel 'sneller'
Ik gok een Citoen BX SportJa nu ook al last van soms, dus de volgende auto word geen fiat
Nou heel eerlijk mijn droomauto is nog steeds een ford mustang shelby gt500, maar met de benzineprijzen van tegenwoordig durf ik dat niet aanIk gok een Citoen BX Sport
Nu... die Citroën DS modellen... rijden super comfortabel. Maar... zijn ook wel duurdere auto's.Ik gok een Citoen BX Sport
Allemaal wagen met 'superstugge' vering! Hard dus!Nou heel eerlijk mijn droomauto is nog steeds een ford mustang shelby gt500, maar met de benzineprijzen van tegenwoordig durf ik dat niet aan
Net reed ik ook langs de plaatselijke garagedealer. Echt voor die Ferarri zou ik iemand mijn hele leven gratis neuken, maar ja het is maar een droom en nu wakker worden
Bij Flodder was hij gratisNu... die Citroën DS modellen... rijden super comfortabel. Maar... zijn ook wel duurdere auto's.
Dat zal waarschijnlijk een topmodel zijn. Uitzonderingen zijn er altijd wel. Het moet enigzins wel betaalbaar blijven.Ken er zelfs 1 die rustig 500,- per
Over prijzen gesproken; wacht maar tot je de rekening van de garage krijgt.Een BMW rijdt en zit lekker relaxt. Die rijden als een trein! Voor lange ritten zijn die auto's perfect.
Nu, ja... niet helemaal natuurlijk. Hij betaalde met 'Polaroid'!Bij Flodder was hij gratis