Ik redeneer het simpel als ik niet meer wil betalen bezoek ik die dame niet, ik ga geen 250 euro betalen voor een uurtje seks, 200 is echt de absolute grens en dat vind ik al teveel eigenlijk, 150 vind ik acceptabel.
Zo doe ik het ook met alles hoor, ga ook geen 15 euro betalen voor een stroopwafel, dan koop ik wel een pakje in de supermarkt, net zoals die belachelijke prijzen in de horeca , mij zien ze daar heel weinig
Helemaal mee eens.
Ik wandel tegenwoordig veel minder omdat de prijzen debiel zijn.
Ja, ik heb poen zat, krijg het niet op in mijn leven.
Maar ik weiger belazerd te worden.
Een random dvp van 40+ jaar met gemiddeld uiterlijk en gemiddelde service (type saaie buurvrouw) vraagt ook gewoon het toptarief alsof ze een lekker jong ding van 18 met super service.
Of hetzelfde tarief als een topadvocaat.
Dat betaal ik dus niet. Nooit.
Dat is het mij gewoon niet waard.
Ga maar lekker echt werken voor je geld als je rijk wilt worden. Heb ik ook gedaan.
250 per uur?
Weten ze wel dat de meeste mensen dat niet eens verdienen met een hele dag keihard werken?
Maar ja genoeg sukkels die gewoon betalen en dus blijven de prijzen stijgen.
Ieder zijn ding hoor, maar ik doe niet mee, en inderdaad in de horeca kunnen ze ook doodvallen.
5 euro voor een glas jus d'orange? 1,5 kilo perssinaasappelen bij de supermarkt kost 2 fucking euro. Daar pers je tig glazen van en de ondernemer betaalt geen eens btw. Dus 500% winst ofzo? Of meer? Niet over mijn rug.
4,50 voor een glas heet water met een theezakje? Inkoopprijs nog geen 45 cent?
5 euro voor een appelpuntje erbij? Daar haal ik bij de verse bakker een hele fucking taart van van 4 punten.
Anyway, zo zie ik dus ook de prijzen van een dvp.
Opa out.