Zelfs al was er een gezicht te zien, dan nog zou ik het niet gaan betalen.Iets wat ik nooit zal begrijpen. Fors betalen voor een dame die niet eens haar gezicht durft te tonen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZelfs al was er een gezicht te zien, dan nog zou ik het niet gaan betalen.Iets wat ik nooit zal begrijpen. Fors betalen voor een dame die niet eens haar gezicht durft te tonen.
Maar ik zie de laatste ook dames 80 voor een halfuur vragen blijkbaar werken de hoge prijzen niet voor elke dame.Dat is niet alleen bij dames, kijk voor de grap eens naar de benzine prijzen of naar de supermarktprijzen.
Schieten snel omhoog maar dalen amper
Zelfs al was er een gezicht te zien, dan nog zou ik het niet gaan betalen.
De ene dame is de andere nietMaar ik zie de laatste ook dames 80 voor een halfuur vragen blijkbaar werken de hoge prijzen niet voor elke dame.
Zijn genoeg clubs die foto's van andere dames gebruiken die erop lijken.Lastig. We zijn op dit forum al tot de conclusie gekomen dat veel dames van de thuisontvangst niet die zijn die er op de foto staan, wat dat aangaat is een club of een ramenbuurt een betere keuze; je ziet meteen wat er aangeboden wordt.
Maar ik zie de laatste ook dames 80 voor een halfuur vragen blijkbaar werken de hoge prijzen niet voor elke dame.
De dames die bezoek gebruiken hun eigen foto's. Soms wel van jaren geleden.Lastig. We zijn op dit forum al tot de conclusie gekomen dat veel dames van de thuisontvangst niet die zijn die er op de foto staan, wat dat aangaat is een club of een ramenbuurt een betere keuze; je ziet meteen wat er aangeboden wordt.
Alles is mogelijk neuken ZONDER condoom is ook mogelijk voor 150extra
*Sex met condoom voor een half uur is 150 euro
*Sex met condoom voor een uur is 300 euro
*Sex met condoom voor een anderhalf uur is 400 euro
*Sex met condoom voor twee uurtjes is 500
Was toevallig vandaag in Amsterdam, maar stond gewoon weer een rij voor die winkel... bizar hoorNiet alleen de dames weten raad met de prijzen, er is nu een adres waar je een stroopwafel voor €13 kunt kopen.
Ik zou eerder naar de Appie gaan..
Een kleine stroopwafel kost tien euro en een grote dertien euro. Wil je marshmallows of chocolade erop, dan komen er nog een paar euro bij.
Euw, marshmallows of chocola op mijn stroopwafel...En het kan nog een graad erger:
Maar je hebt dan wel de "experience" dat je die dure stroopwafel in het centrum van Amsterdam mag eten...Euw, marshmallows of chocola op mijn stroopwafel...
Maar als je de prijs bedoeld.
13 Euro vind ik belachelijk, dat het duurder wordt als je er meer aan toevoegd niet.
Ja tegenwoordig is een normale stroopwafel niet meer goed genoeg, kijk maar naar die Crompoezen...Euw, marshmallows of chocola op mijn stroopwafel...
Dan zeggen hun erop: Dat is de prijs voor de ervaringMaar als je de prijs bedoeld.
13 Euro vind ik belachelijk, dat het duurder wordt als je er meer aan toevoegd niet.
Vaak zijn het toeristen die zoiets kopen dezelfde met pannenkoeken die worden in Amsterdam heel duur verkocht.Ja tegenwoordig is een normale stroopwafel niet meer goed genoeg, kijk maar naar die Crompoezen...
Dan zeggen hun erop: Dat is de prijs voor de ervaring
Als ik naar de markt ga heb ik precies zo'n zelfde grote stroopwafel vers voor €1,50.
Dus voor hun is dit gewoon een goed verdien model, en nu ze op internet staan met die prijs zijn er meer mensen die het er voor over hebben.
Gewoon een goeie marketingstunt!
Klopt helemaal, ik zag het gisteren toevallig nog.Vaak zijn het toeristen die zoiets kopen hetzelfde met pannenkoeken die worden in Amsterdam heel duur verkocht.
Waar is dat in Amsterdam, ben wel benieuwd.Niet alleen de dames weten raad met de prijzen, er is nu een adres waar je een stroopwafel voor €13 kunt kopen.
Ik zou eerder naar de Appie gaan..
van Wonderen stroopwafels aan de KalverstraatWaar is dat in Amsterdam, ben wel benieuwd.
Hetzelfde met een minibar in het hotel. (op de kamer)Klopt helemaal, ik zag het gisteren toevallig nog.
Maar als wij zelf naar het buitenland gaan naar een grote stad zie je dit ook.
In New York heb je op elke hoek van de straat wel een hotdog kraam staan, in België stikt het van de wafelkramen
Tja maar mensen willen het dus die betalen er wel voor.Hetzelfde met een minibar in het hotel. (op de kamer)
Zoek een supermarkt en je hebt hetzelfde voor een fractie van de prijs
Een prijsverlaging omdat ze iets te weinig (of geen? ) aanloop heeft?15 min 70 euro vlugertje
30 min 150 euro nu 120
60 min 250 euro nu 200
Daarom is veel betalen voor een dame ook zonde je hebt altijd wel dames die goedkoper zijn en zelfs betere service leveren dan duurdere dames kwestie van zoeken.Hetzelfde met een minibar in het hotel. (op de kamer)
Zoek een supermarkt en je hebt hetzelfde voor een fractie van de prijs
Maar ook niet alle goedkope dames zijn goed.Daarom is veel betalen voor een dame ook zonde je hebt altijd wel dames die goedkoper zijn en zelfs betere service leveren dan duurdere dames kwestie van zoeken.