Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook al onder vonden met een een brazilaanse. Als je stuur yes i love that en dit en dat. Als je daar toe komt voor dat je betaald vraag je nog zijn er dingen die je niet wil doen? No no i do it all. Je betaald braaf 10 min later wil je haar vingeren en het mag niet. "I dont like that. 🤷‍♂️

Daar gaat Je 200€ mss had ik toch beter die belgiche gepakt die er uit zag als een drugs verslaafde & magisch 3 jaar jonger geworden was. Dan ging er wel iets mogen mss.
Inderdaad, eens het geld afgegeven gaat er niets meer.
Dan zijn wij (de meeste) zo dom om toch er maar het beste van te maken.
Eigenlijk zouden we ons geld moeten terug vragen en weg gaan.
Aan mij verdienen die oost blokkers en latina's niets meer.
Ook al komen er goede reviews

Niet iedereen kijkt hier mee sommige wandelaars weten niet eens dat kinky reviews heeft omdat ze niet verder kijken dan de foto's.
Ikzelf kom niet op Kinky, ik heb ook de fouten gemaakt door alleen verder te gaan op foto.
Jammer genoeg als man lezen we niet verder om te weten hoe en wat.
We gaan teveel op het visuele af!
Ik ben er ook schuldig aan, al ben ik nu veel voorzichtiger.
Toch ben ik blij dat ik op GR ben nu, had ik het maar eerder leren kennen

Wat me ook opvalt is dat de reviews hier ook afnemen toch een teken dat er steeds minder wandelaars wandelen. Komt door het slechte economische situatie in het land en het hogere prijzen die de dvp's momenteel vragen.

Wat me ook opvalt is dat de reviews hier ook afnemen toch een teken dat er steeds minder wandelaars wandelen. Komt door het slechte economische situatie in het land en het hogere prijzen die de dvp's momenteel vragen.
Nu... ik zie dat jou laatste review ook van augustus 2023 is... Dus, sindsdien niet meer op stap geweest?

Dat zou kunnen, maar ook door wat we krijgen (sorry is cru wat ik zeg)
Maar hoeveel onder ons spreken wat af met een dame, hun fantasie, ze willen gfe en noem maar op.
Ofwel worden de verwachtingen niet voldaan of de de afgesproken tijd wordt niet voldaan ( betalen voor 1u na 30min buiten staan).
Dat maakt het ook allemaal moeilijker om je geld te investeren.
Waar ligt het aan...?
Een moeilijke vraag waar we het antwoord niet te weten zullen komen.
Uiteraard heeft de economie er ook mee te maken

Dat ook, maar vind ook dat het veelal kwantiteit is in plaats van kwaliteit wat er geboden wordt.
Snel cashen en wegwezen.

Uiteraard zijn er dames die wel hun best doen, maar zijn er ook een hoop die even snel een date doen met condoom waar voor de rest niks kan.
Het liefste binnen 5 minuten en dan kan de volgende komen

Dat ook, maar vind ook dat het veelal kwantiteit is in plaats van kwaliteit wat er geboden wordt.
Snel cashen en wegwezen.

Uiteraard zijn er dames die wel hun best doen, maar zijn er ook een hoop die even snel een date doen met condoom waar voor de rest niks kan.
Zo is het

Snel cashen en wegwezen.

Klopt daarom zorgen ze er ook voor dat de klanten wegblijven. En tel daarop ook het hoge prijzen dan is die afname van klanten begrijpelijk de gok is voor velen te groot geworden.

Inderdaad, eens het geld afgegeven gaat er niets meer.
Dan zijn wij (de meeste) zo dom om toch er maar het beste van te maken.
Eigenlijk zouden we ons geld moeten terug vragen en weg gaan.
Aan mij verdienen die oost blokkers en latina's niets meer.
Ook al komen er goede reviews
Ik heb er ook geprobeerd om het beste er van te maken. 😅 maar ze werkte meer tegen ( inde zin van je willen weg jagen) zo dat je uit je zelf vroeger vertrekt.

Rond trekkende dames ben ik al lang van af gestapt. Een oost- blok dame of latina. Die vast ergens ontvangt of voor een privé-huis werkt wil ik nog bezoeken maar anders niet meer.

ik hou ja en nee rekening met reviews. Soms zie je newbie´s die wild gaan over 1 dame en nooit over iemand anders spreken. & soms vraag ik mij af hoe eerlijk de klant is.

Ik heb er ook geprobeerd om het beste er van te maken. 😅 maar ze werkte meer tegen ( inde zin van je willen weg jagen) zo dat je uit je zelf vroeger vertrekt.

Rond trekkende dames ben ik al lang van af gestapt. Een oost- blok dame of latina. Die vast ergens ontvangt of voor een privé-huis werkt wil ik nog bezoeken maar anders niet meer.

ik hou ja en nee rekening met reviews. Soms zie je newbie´s die wild gaan over 1 dame en nooit over iemand anders spreken. & soms vraag ik mij af hoe eerlijk de klant is.
Klopt volledig wat je zegt

Klopt daarom zorgen ze er ook voor dat de klanten wegblijven. En tel daarop ook het hoge prijzen dan is die afname van klanten begrijpelijk de gok is voor velen te groot geworden.
Jezelf uit de markt prijzen is sowieso nooit goed.
Als je hoger wilt gaan kan je beter eerst een goede klantenbestand opbouwen en laten zien dat je het zelf ook echt leuk vind.
Als je dan gestaagd prijzen omhoog gooit zal denk ik 80/90% van de vaste klanten wel blijven komen.
Maar dit is gewoon grof geschat

Jezelf uit de markt prijzen is sowieso nooit goed.
Als je hoger wilt gaan kan je beter eerst een goede klantenbestand opbouwen en laten zien dat je het zelf ook echt leuk vind.
Als je dan gestaagd prijzen omhoog gooit zal denk ik 80/90% van de vaste klanten wel blijven komen.
Maar dit is gewoon grof geschat
Ik zit er ook niet mee in om iets meer te betalen als de service goed is.
Voor beide

IK kan nu geen russich maar ik gebruik het als redflag. Als de nieuwe Olga uit oekraine aan geeft dat ze Russich,engels en Roemeens spreekt. Maar niet oekraïns Klopt er iets niet.

Want op redlights staan bijna alle talen. Zelfs catalaans enz.
Ik vind het persoonlijk raar dat er door de overheid niets gedaan wordt tegen die illegale praktijken.
Het ligt zo voor de hand (op RL) om het te doen stoppen.
Geef de illegale dames de kans om hun beloftes na te komen.
Dat zou op GR helpen om de serieuze dames te bezoeken

Je kan op maar een beperkt aantal talen aanvinken, Portugees staat daar niet tussen, Spaans wel.

En waarschijnlijk zijn er ook wel aardig wat Brazilianen die aardig Spaans spreken. Dus misschien klopt het nog ook.
Het Spaans en Portugees zijn aardig verwant aan elkaar, dus in grote lijnen is het verstaanbaar, als je één van de twee talen beheerst.
Het zou toch een fail zijn van kinky dat je portugees niet kan aan vinken als taal. Ik denk je wel 3 talen kan aan geven op kinky.
Er zijn wel meer tekortkomingen van Kinky.
Een beetje bedrijf pakt verbeterpunten op.

Ik vind het persoonlijk raar dat er door de overheid niets gedaan wordt tegen die illegale praktijken.
Het ligt zo voor de hand (op RL) om het te doen stoppen.
Geef de illegale dames de kans om hun beloftes na te komen.
Dat zou op GR helpen om de serieuze dames te bezoeken
de overheid trekt hem daar niet van aan RL ook niet. Hoe vaak ik al "geverifieerde" profielen gezien heb. Van dames met een andere naam,nationaliteit, gsm nr en locatie maar met de zelfde "geverifieerde" foto´s.

bij die brazilaanse had ik gezien hoe het ging. Ze wou me buiten werken maar dat lukte niet. Dus ze plaatse ze al een nieuwe ad. RL vroeg vroeg voor een nieuwe verificatie foto. Ze zat daar zonder schamte een oude foto van haar te bewerken waar op ze veel magerder was.

Haar scherm van haar gsm die ze op de foto in haar hand had heeft ze wit gekleurd en de datum er op geplaatst.

Ik kom thuis en kijk ze is terug geverifieerd. Meteen gerapporteerd en bij de reden waarom geschreven waarom & ook eens mijn mening gegeven.

De dame hebben ze verwijderd maar 2 maanden was ze terug onder een andere naam. RL verdiend 2€ per ad. Dan moet je het niet ver zoeken.
Het Spaans en Portugees zijn aardig verwant aan elkaar, dus in grote lijnen is het verstaanbaar, als je één van de twee talen beheerst.

Er zijn wel meer tekortkomingen van Kinky.
Een beetje bedrijf pakt verbeterpunten op.
Moest er iemand een website maken waar op dvp´s hun ads kunnen plaatsen. Maar waar ook reviews kunnen geplaatst worden op het profiel van de dame. Waar de dames ook nu en dan eens een mystery klant krijgen. Dan mag kinky en rl het vergeten.

Laatst bewerkt:
Mij is opgevallen dat een aantal leden hier op het forum nog wel wandelen maar gestopt zijn met recensies. Of er dus minder wordt gewandeld door de hoge prijzen weet ik zo net nog niet. Hoe dan ook vind ik het persoonlijk erg jammer als leden nog wel actief zijn hier maar geen recensies schrijven, want ik kan uit de meeste recensies toch wel nuttige info halen die ik niet uit een advertentie haal en daardoor altijd een betere indruk geven van de dame, ook al weet ik dat het een momentopname is geweest en vooral een eenzijdige weergave van de kant van de recensent.

Laatst bewerkt:
Er wordt minder gewandeld en de goede dames worden hier niet meer vaak gedeeld heeft met de prijzen te maken bang dat ze populair en duurder gaan worden. Ik merkte zelf ook als ik forumleden vroeg om informatie ze heel terughoudend waren en niks wilden delen. Het heeft me doen besluiten om het ook niet meer te doen behalve soms met forumleden die ik persoonlijk mag.

IK heb heel lang niet naar privé-huizen willen gaan, omdat ik vind dat de dvp er meer moet aan verdienen dan het huis.

Daar hoe ik rekening mee als ik een mindere date gehad heb ga ik niet snel een slechte review schrijven. Ze kan altijd eens zoals je zegt een slechte dag hebben. Het kan ook zijn dat de klant voor jou een no show was of een lul. Dat kan je niet altijd zo makkelijk van je afzetten.

ik vind dat een review na 2 of meer date´s eerlijker is voor iedereen. Natuurlijk als het te slecht of goed is mag het meteen
Precies dit
1=geen zei iemand ooit tegen mij

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik deel geen dvp's meer ik hou ze voor mezelf ben een egoïstisch persoon, maar heb altijd 3 reviews meer dan onze grote vriend Deckx.🤣🤣
Maar jij stelde de vraag, niet ik. Dus we kunnen concluderen dat het egoïsme de overhand neemt op het forum (en dat Rimon het dus wel begrijpt dat dvp uit puur egoïsme hun prijzen verhogen).

Maar jij stelde de vraag, niet ik. Dus we kunnen concluderen dat het egoïsme de overhand neemt op het forum (en dat Rimon het dus wel begrijpt dat dvp uit puur egoïsme hun prijzen verhogen).
Is geen egoïsme maar puur dames die vragen wat ze waard (denken te) zijn.
Of het daadwerkelijke zo is bepalen wij als wandelaars individueel voor onszelf ;)

Terug
Bovenaan Onderaan