Prijzen van 2023/2024/2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad, nooit gedacht dat ik na 20 jaar wandelen nog zo'n nieuwe ervaringen kon beleven. But i stand corrected; bij Braziliaanse en Colombiaanse vrouwen écht super dingen ervaren!
Hun service is de laatste tijd minder geworden meer zakelijk. Waar ik vroeger blind kon gokken zonder een recensie te lezen is dat nu af te raden. Er zitten veel fake profielen tussen de colombiaanse dvp's, je klopt bij de dame aan en een andere dvp doet de deur open. Bovendien is communiceren met deze groep vaak moeilijk.

Hun service is de laatste tijd minder geworden meer zakelijk. Waar ik vroeger blind kon gokken zonder een recensie te lezen is dat nu af te raden. Er zitten veel fake profielen tussen de colombiaanse dvp's, je klopt bij de dame aan en een andere dvp doet de deur open. Bovendien is communiceren met deze groep vaak moeilijk.
jammer - ik ervaar net het tegenovergestelde...

Natuurlijk zullen sommige forumleden die thuis een dvp als vriendin hebben gaan roepen (zoals de heer dickdebock) dat het nu beter is dan vroeger. Hij bekijkt het met ze roze bril, maar wij echte wandelaars weten wel beter dat het vroeger beter was qua inzet en prijzen. Als je liefhebber bent van nederlandse dvp's dan was het vroeger zeker beter. Die hadden veel meer inzet dan de zuid amerikaanse dvp's die nu in grote getalen in nederland te vinden zijn, waar ook vaak niet mee te communiceren valt.
IEdereen beleeft het anders, vaak denk je over verleden positiever, maar ik ervaar nu juist meer kwaliteit mede door mijn eigen ontwikkeling als mens en meer ervaring en veel meer budget

jammer - ik ervaar net het tegenovergestelde...
Dan speel jij op safe en bezoek je dames met goede recensies. Ik weet niet in welke regio jij wandelt want dat speelt ook een rol.
IEdereen beleeft het anders, vaak denk je over verleden positiever, maar ik ervaar nu juist meer kwaliteit mede door mijn eigen ontwikkeling als mens en meer ervaring en veel meer budget
Jij bezoekt vaste dames ik bezoek elke keer een andere dame en vooral prive-ontvangst dames. Jjj speelt vooral op safe en bezoekt privehuizen. Jij zit ook in een regio waar meer aanbod en kwaliteit zit een totaal andere situatie dus. Ik geniet meer van het onbekende ik ben wat dat betreft een avonturier.

Laatst bewerkt:
Niet bij allemaal. Er zitten nog wel pareltjes tussen. Leuke vrouwen vaak Braziliaanse en Colombiaanse. Als je het treft heb je een toptijd.

Dan speel jij op safe en bezoek je dames met goede recensies. Ik weet niet in welke regio jij wandelt want dat speelt ook een rol.
Ga redelijk breed; West-Vlaanderen, klein deel van Oost-Vlaanderen en ruime omgeving van Doornik. 70% bezoek ik op basis van recensies de andere 30% omdat de foto's me warm gemaakt hebben om haar in het echt te zien.

Niet bij allemaal. Er zitten nog wel pareltjes tussen. Leuke vrouwen vaak Braziliaanse en Colombiaanse. Als je het treft heb je een toptijd.
Zeker die zitten er tussen maar de service is bij de zuid amerikaanse dvp's minder op geworden het is meer zakelijk geworden. Misschien komt het door hun bookers die hun aansporen om meer klanten af te werken. Maar ook de fake profielen zijn toegenomen bij de zuid amerikaanse dames.

Laatst bewerkt:
De prijzen zijn ook hoofdzakelijk gestegen in de prive-ontvangst, bij de ramen en privehuizen is dat veel minder, hoewel ik daar vroeger niet hoefde bij te betalen voor "extra's", waar nu vaak € 50 per extra wordt betaald.

Zeker die zitten er tussen maar de service is bij de zuide amerikaanse dvp's minder op geworden het is meer zakelijk geworden. Misschien komt het door hun bookers die hun aansporen om meer klanten af te werken. Maar ook de fake profielen zijn toegenomen bij de zuid amerikaanse dames.
Ik bezoek hoofdzakelijk latina's. ( zuid-amerikaanse dames). Wat je hebt met die dames is ze zijn niet op hun mondje gevallen. Als je iets doet of zegt wat hun niet aanstaat ga je dat merken.

Naar mijn mening kunnen veel mannen daar niet mee over weg. Want ja ze hebben betaald. Dat argument heb ik hier op het forum al een paar keer zien paseren.

Dan ver wonderd het mij niet dat de dames dan zeggen ok dan word het heel zakelijk.

Dat merk ik ook heel hard als ik vraag aan een dvp wat vind jij leuk of wat wil jij doen. Dan krijg ik het antwoord als : no no no its about you not mee, you paid for it.

De prijzen zijn ook hoofdzakelijk gestegen in de prive-ontvangst, bij de ramen en privehuizen is dat veel minder, hoewel ik daar vroeger niet hoefde bij te betalen voor "extra's", waar nu vaak € 50 per extra wordt betaald.
Bij prive-ontvangs is dat ook zo vroeger waren veel extra's bij inbegrepen maar nu moet je extra bijbetalen.

127£ en 212£ ;)
Aangezien begrijpend lezen nogal moeilijk is in het VK, zal ik de vraag even zo helder stellen dat zelfs een astronaut op de maan het snapt.

Hier op het forum hebben we niks aan ponden qua munteenheid.
Mijn vraag was wat is de prijs in euro ?

Als we in vreemde valuta gaan beginnen ben ik in Roemeense Lei dusdanig goedkoop uit dat sommige leden een tafel doormidden kunnen slaan met hun erectie om de prijs omgerekend

Laatst bewerkt:

Jij bezoekt vaste dames ik bezoek elke keer een andere dame en vooral prive-ontvangst dames. Jjj speelt vooral op safe en bezoekt privehuizen. Jij zit ook in een regio waar meer aanbod en kwaliteit zit een totaal andere situatie dus. Ik geniet meer van het onbekende ik ben wat dat betreft een avonturier.
Nee hoor,ik bezoek veel wisselende dames bij de ramen en soms privehuizen en ja een paar vaste maar nog meer wisselend. En dat gaat al tig jaar prima en tegen voor mij prima prijzen. Thuisontvangst viel mij vaak tegen, fotos die niet kloppen, services die niet kloppen geen goede of schone ontvangstplek, vaak in mindere wijken. Dame die er opeens niet meer is, waarom zou ik die ellende steeds opzoeken als ik tegen betaalbare prijzen zat keuze heb in raambuurten en of privehuizen?? Waarom avonturier willen zijn tegen meer geld vaak mindere service, wat is daar de fun van. Ps Antwerpen is kleine 1.5 uur rijden voor mij, Den Haag 45 min, dus zo sterk dichtbij woon ik totaal niet qua regio.

Ach, het zal er nog zo ene zijn die denkt dat het bij raamdames per definitie minder of anders is dan bij de internetbende. Laten doen. :LOL:
Dat stel ik helemaal niet, nergens.
Waar het mij om ging is dat het altijd dezelfde hier zijn die zagen over de prijzen en daar een zogenaamde oplossing voor aandragen.
Daar is niks mis mee
Waren het niet dat ze bezig blijven ongeacht tegenargumenten.

Ja dan moet je imo jezelf echt afvragen of deze hobby iets voor je is.
Want uiteindelijk is het:
Wil je betalen ? Ja
Kan je betalen ? Ja
Wil of kan je het niet betalen ? Ook prima
Maar blijf dan niet anderen de maat nemen enkel omdat ze een andere mening hebben.

Terug
Bovenaan Onderaan