Johnny Walk
Meubelstuk
Ieder mens is anders, stomme geoordeel altijd
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenik bedoelde eigenlijk te zeggen, als je geboren bent als Quasimodo, dan moet je niet achter het mooiste meisje uit de klas aanzitten, want daar maak je toch geen kans bij.Het is nooit erg om de lat hoog te leggen. Je weet maar nooit. Maar als de nood hoog is kan je je standaard altijd bijstellen.
Nou daar denkt Jan Jaap van der Wal anders overik bedoelde eigenlijk te zeggen, als je geboren bent als Quasimodo, dan moet je niet achter het mooiste meisje van de klas aanzitten, want daar maak je toch geen kans bij.
ik bedoelde eigenlijk te zeggen, als je geboren bent als Quasimodo, dan moet je niet achter het mooiste meisje van de klas aanzitten, want daar maak je toch geen kans bij.
Maar geen paniek. Er zijn weinig problemen die niet kunnen opgelost worden met een vette bankrekening.
Wat off topic, maar...Ik denk dat dit de meeste mannen die klagen over de prijzen dit dus ook zien, de prijzen worden hoger, maar de service zeer belabberd.
Het is ook prima lijkt mij dat je voor betaalde services meer moet betalen, maar er zijn een hoop dames waar je alleen voor een zoen al €25 voor bij moet betalen...
Het is prima dat de prijzen hoger worden, maar moet de service ook mee gaan en dat blijft uit.
Dat klopt, dat maakt het leven een stuk makkelijker en aangenamer.Maar geen paniek. Er zijn weinig problemen die niet kunnen opgelost worden met een vette bankrekening.
Jep me too, zeker in leuven is het echt miserie gewordenWat off topic, maar...
Het is niet alleen dat, mijn favoriete dames (ik heb er een 4-tal) klagen allemaal dat ze bijna geen klanten meer zien.
Ik weet ook dat er een aantal al gestopt zijn intussen. 1 van de dames is op haar locatie nog de enige, terwijl daar nog niet zo heel lang geleden continue 4, 5 dames zaten.
De trend het laatste jaar of 2 is ook steeds naar meer en meer fake profielen (en foto's) en money grabbers (aka 1x klaarkomen en buiten). De dames zijn ook een stuk lelijker/zwaarder (niet dat ik zelf zo'n knap pluimgewicht ben, maar kom, ik betaal ervoor), duurder en niet meer gedreven om klanten te winnen die blijven terugkomen.
Dus ja... Ik merk zelf ook dat ik minder en minder zin heb om nog "te gaan", ondanks het feit dat het alternatief is dat ik hier alleen zit heel de tijd. Maar dan geef ik die centen liever uit aan op vakantie gaan, meer voldoening daaraan momenteel.
Wat jij zegt de service is minder geworden en de fake profielen zijn de laatste tijd enorm gestegen. alleen de goede dvp's doen op dit moment goede zaken, de rest van de dvp's probeert mee te liften door ook hoge prijzen te vragen terwijl ze niet hun best willen doen en niet op de foto's lijken, maar zo werkt het natuurlijk niet. Zeker in de regio's is de service minder geworden, in mijn regio lijken vooral afwerksters te komen, dat is aan de reviews ook goed te zien. https://www.girlsreview.nl/forums/overijssel.83/Wat off topic, maar...
Het is niet alleen dat, mijn favoriete dames (ik heb er een 4-tal) klagen allemaal dat ze bijna geen klanten meer zien.
Ik weet ook dat er een aantal al gestopt zijn intussen. 1 van de dames is op haar locatie nog de enige, terwijl daar nog niet zo heel lang geleden continue 4, 5 dames zaten.
De trend het laatste jaar of 2 is ook steeds naar meer en meer fake profielen (en foto's) en money grabbers (aka 1x klaarkomen en buiten). De dames zijn ook een stuk lelijker/zwaarder (niet dat ik zelf zo'n knap pluimgewicht ben, maar kom, ik betaal ervoor), duurder en niet meer gedreven om klanten te winnen die blijven terugkomen.
Dus ja... Ik merk zelf ook dat ik minder en minder zin heb om nog "te gaan", ondanks het feit dat het alternatief is dat ik hier alleen zit heel de tijd. Maar dan geef ik die centen liever uit aan op vakantie gaan, meer voldoening daaraan momenteel.
En als er geen enkel deksel blijkt te passen, dan hebben we nog altijd afdekfolie.ik heb het idee. dat sommige het niet eens proberen, mijn moeder zei altijd op ieder potje past een deksel.
Pffff leuven is ni beter zenne.Wat jij zegt de service is minder geworden en de fake profielen zijn de laatste tijd enorm gestegen. alleen de goede dvp's doen op dit moment goede zaken, de rest van de dvp's probeert mee te liften door ook hoge prijzen te vragen terwijl ze niet hun best willen doen, maar zo werkt het natuurlijk niet. Zeker in de regio's is de service minder geworden, in mijn regio lijken vooral afwerksters te komen, dat is aan de reviews ook goed te zien. https://www.girlsreview.nl/forums/overijssel.83/
En daarom is dit forum nou nuttig.hoge prijzen te vragen terwijl ze niet hun best willen doen en niet op de foto's lijken, maar zo werkt het natuurlijk niet. Zeker in de regio's is de service minder geworden, in mijn regio lijken vooral afwerksters te komen
Verhuizen he ... Al dat geklaag... Al gezien dat de zon schijnt??Jep me too, zeker in leuven is het echt miserie geworden
Ik heb een tijdje in het modellen wereldje rondgelopen. Daar lopen hele bloedmooie vrouwen rond. Maar velen zijn heel onzeker juist. Daar kan je best mee in contact komen. Ik hoor vaak dat niemand deze dames aanspreekt omdat ze denken geen kans te maken. Het tegendeel is waar. Soms zijn ze blij eindelijk gewoon aangesproken te worden.ik bedoelde eigenlijk te zeggen, als je geboren bent als Quasimodo, dan moet je niet achter het mooiste meisje uit de klas aanzitten, want daar maak je toch geen kans bij.
Antwerpen is top zeggen ze, ook meer keusVerhuizen he ... Al dat geklaag... Al gezien dat de zon schijnt??
Zo maken ze de wandelaars blijkbaar niet meer, mensen die tevreden zijn. Hier is er dus toch nog eentje. Fijn. Zijn we tenminste al met twee tevreden hobbyisten.Ik heb top dates met dames achter de ramen in Antwerpen, Den Haag en in privehuizen voor normale prijzen, al tig jaar, tussen de 150 a 200 per uur en volop keuze, zo moeilijk is het niet om dat te vinden.
Meer keuze... dan centen!Antwerpen is top zeggen ze, ook meer keus
Daarmee bevestig je dan min of meer wat een aantal mensen hier al eerder constateerde; de tarieven van de dames en dat in combinatie met het besteedbaar inkomen van de wandelaar. Daarbij zal de dienstverlening ook nog een rol spelen.Wat off topic, maar...
Ik denk dat je wel een punt hebt. Het aandeel Nederlandse sekswerkers was vroeger denk ik groter. Toch denk ik dat Nederlandse dames nog steeds te vinden zijn, maar ze worden misschien ondergesneeuwd door de grote toestroom aan buitenlandse dames.Natuurlijk zullen sommige forumleden die thuis een dvp als vriendin hebben gaan roepen (zoals de heer boven mij) dat het nu beter is dan vroeger. Hij bekijkt het met ze roze bril, maar wij echte wandelaars weten wel beter dat het vroeger beter was qua inzet en prijzen. Als je liefhebber bent van nederlandse dvp's dan was het vroeger zeker beter. Die hadden veel veel meer inzet dan de zuid amerikaanse dvp's die nu in grote getalen in nederland te vinden zijn, waar ook vaak niet mee te communiceren valt.
Belgie ook vol met zuid-amerkaanse, waar is den tijd naartoeNatuurlijk zullen sommige forumleden die thuis een dvp als vriendin hebben gaan roepen (zoals de heer dickdebock) dat het nu beter is dan vroeger. Hij bekijkt het met ze roze bril, maar wij echte wandelaars weten wel beter dat het vroeger beter was qua inzet en prijzen. Als je liefhebber bent van nederlandse dvp's dan was het vroeger zeker beter. Die hadden veel meer inzet dan de zuid amerikaanse dvp's die nu in grote getalen in nederland te vinden zijn, waar ook vaak niet mee te communiceren valt.
Zelfs een commandant die zich met een leuk Italiaans klinkend kleedje, zal moeten mee gaan met de evolutie van de wereld. Het zou jou en dat "aantal andere mensen" geweldig sieren, als jullie zouden leren om te stoppen met sekswerk geïsoleerd van de rest van de wereld te bekijken. Voor de honderd-elf-en-veertigste keer: ALLES WORDT DUURDER, elke dag, elke week, elk jaar.Daarmee bevestig je dan min of meer wat een aantal mensen hier al eerder constateerde; de tarieven van de dames en dat in combinatie met het besteedbaar inkomen van de wandelaar. Daarbij zal de dienstverlening ook nog een rol spelen.
En... vele van die Zuid-Amerikaanse vrouwen leveren trouwens prima service!Belgie ook vol met zuid-amerkaanse, waar is den tijd naartoe
Dat zijn doorgaans wel mooie meiden, zeker de Colombiaanse, en ze kunnen doorgaans lekker sexenBelgie ook vol met zuid-amerkaanse, waar is den tijd naartoe
Zeker weten!Dat zijn doorgaans wel mooie meiden, zeker de Colombiaanse, en ze kunnen doorgaans lekker sexen
Jij weet dat wel MarcoZeker weten!