Prijzen van 2023/2024/2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb een topdame van €150. Beter kan je niet hebben.
Zo bestaan ze ook! Zelfde ervaring als Bram!
We gaan toch niet geloven dat deze dame, onappetijtelijk voor mij, van een doorsnee wandelaar €500,- of €600,- per uur ontvangt?
Jawel, toch, ze heeft 1,5 klant per jaar!
Aub jongens, ik ben niet gek, jullie toch ook niet?
Ik zal mijn oude fiets voor €1000,- op Marktplaats zetten, en veel reacties!!!

Zo bestaan ze ook! Zelfde ervaring als Bram!
We gaan toch niet geloven dat deze dame, onappeteitelijk voor mij, van een doorsnee wandelaar €500,- of €600,- per uur ontvangt?
Jawel, toch, ze heeft 1,5 klant per jaar!
Aub jongens, ik ben niet gek, jullie toch ook niet?
Ik zal mijn oude fiets voor €1000,- op Marktplaats zetten, en veel reacties!!!
Er zijn dames die dit enkel ernaast doen en aan 1 of 2 klanten per maand genoeg heeft.

In haar geval toch €500-€1200 per maand als extra dan

We kunnen het onderwerp doorzetten naar 2025 want het wordt nog gekker.... € 600,00 voor een uur, wie betaald dat?

En nog niet eens een duidelijke foto.
Ze bedoelt 600 Pakistaans Ropie. (2.10Euro)😃😃😃

We kunnen het onderwerp doorzetten naar 2025 want het wordt nog gekker.... € 600,00 voor een uur, wie betaald dat?

En nog niet eens een duidelijke foto.
Die zal het niet druk hebben. Onduidelijke foto's, en zo'n onderbroek 🤣

Er zijn dames die dit enkel ernaast doen en aan 1 of 2 klanten per maand genoeg heeft.

In haar geval toch €500-€1200 per maand als extra dan
Die Isabella had het toch ook enorm druk , met 500€ per uur. Zuchtte onder hoge belastingen.
Deze is dan maar 100 € meer , is meer mogelijk en exotisch. Dus zal ook zeker klanten hebben.
Ja de foto s zijn niet geweldig daar haken mensen op af.

Gewoon jezelf een maximum bedrag opleggen heb vandaag nog iemand gestuurd dat we elkaar niet meer zouden zien.Was nu 550 voor 2 uurtjes vind ik teveel persoonlijk.
Ze mag dan nog zo mooi zijn als wat dan ook, is inderdaad een groot bedrag en als ze dan ook nog verslavend werk levert dan heb je snel een lege 💰. Voor die prijs kan ik 4 uurtjes doen bij dame waar ik helemaal blij van wordt. Stel me eigenlijk altijd tevreden met 2 uurtjes , heb dus 2 goeie dates voor die prijs en ga het daar ook bij houden. Moet wel bekennen ook als eens meer gespendeerd te hebben dan 550 voor date maar d´r toch ook maar mee gestopt.

€ 600,00 voor een uur, wie betaald dat?
Ja ik begin het me ook een beetje af te vragen. Maar het is eenmaal zo dat het een beetje lijkt door te slaan tussen de vraag en aanbod.
Eerlijk gezegd denk ik dat het een afspiegeling is van andere zaken welke ik om me heen zie. Opgeschoten pipo's in de duurste luxewagens maar de meest hardwerkende personen gaan met het OV,pakken de fiets pakken of hebben een zuinig koekblik. Ligt er een beetje aan waar het geld vandaan komt en hoe je het uit kan geven.

Ja ik begin het me ook een beetje af te vragen. Maar het is eenmaal zo dat het een beetje lijkt door te slaan tussen de vraag en aanbod.
Eerlijk gezegd denk ik dat het een afspiegeling is van andere zaken welke ik om me heen zie. Opgeschoten pipo's in de duurste luxewagens maar de meest hardwerkende personen gaan met het OV,pakken de fiets pakken of hebben een zuinig koekblik. Ligt er een beetje aan waar het geld vandaan komt en hoe je het uit kan geven.
Je bedoelt dat criminelen deze vrouwen bezoeken en dat ze daarom meer vragen? Ik denk het niet, het zijn vaak vooral gewone Nederlanders die boven modaal verdienen.

Daarom zo fijn een vrouw uit het vak. Die weet wat er langskomt.
Wij mannen kunnen er alleen maar naar raaien.
Het is ook aantrekkingskracht.

Aan mijn fotos en tekst is al te lezen dat ik niet preuts ben of een laag IQ heb. Dat is wat ze moeten hebben.

Van straatdealers, inbrekers, plofkrakers tot wapendealers en Europeese drugsspelers. Een idee wat ik zo over de vloer heb gehad.

En vaak de liefste klanten ooit.

Terug
Bovenaan Onderaan