Prijzen privé ontvangst 2023/2024/2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar dat is maar een klein deel van het geld het grootste deel word toch echt in eigen land uitgegeven.
Vaak bij zo'n Gypsy meid zorgen ze voor de hele familie, grootouders, ouders, broer en zussen en neven en nichten, allemaal delen die mee.
Die luxe woningen op het Roemeense platteland zijn haast allemaal bekostigd door het pezen van de jonge meiden uit het dorp.

Vaak bij zo'n Gypsy meid zorgen ze voor de hele familie, grootouders, ouders, broer en zussen en neven en nichten, allemaal delen die mee.
Die luxe woningen op het Roemeense platteland zijn haast allemaal bekostigd door het pezen van de jonge meiden uit het dorp.
Klopt ik had een documentaire op YouTube gezien waar grote mooie gypsy huizen werden gebouwd. Dat geld komt natuurlijk niet zomaar uit de lucht vallen. Vrouwenhandel is big business in landen als Roemenië en Bulgarije.

Laatst bewerkt:
Het is een nadeel voor een vrouw daar als je knap bent , dan moet je gaan pezen voor de rest van de familie

Ter aanvulling; geen DvP, maar forumlid:

Reclame werkt alleen als er mensen op af komen meneer Azië.

Als dat enkel via hier zou zijn, dan was ik allang failliet.

En kan er weinig aan veranderen dat een feit een feit is, als u zou weten hoevaak er gevraagd wordt of meerdere orgasmen mogelijk zijn en dat het echt maar 1x lukt.. tja... 🤷‍♀️ Zelfs bij knullen v 21 jaar 😄
Beter je best doen hein Joke🙄😂😂😂
Ik ben er 75 en mijn vaste dvp weet heel goed hoe ze mijn
"Ouderdomszwakte" moet aanpakken die vrouw zit gewoon in mijn hoofd te rommelen en haalt de meest geile fantasmen eruit …op het einde komt de laatste druppel eruit alléén door te zien wat ze doet….maar dat moeten jonge dingetjes nog leren en een vast clienteel opbouwen waarvan ze de sex in hun hoofd begrijpen….geen advertenties meer nodig als je zo'n kring van aanbidders hebt , haast een vast inkomen bovendien en veel meer werkvreugde als je er de onozelaars en de ambetanterikken hebt uitgegooid😂😂😂

Terug
Bovenaan Onderaan