Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa, dat iemand met slechts 5 berichten bijna 14.000 likes heeft is bizar. Maar als het technisch niet lukt, dan lukt het niet he.
Ondanks het gegeven dat ik als meubelstuk beschouwd wordt, had ik ook geen weet van dat lijstje.Ik was me langzaam aan het opwerken in de lijstjes maar wel met mooie foto's, en steeds andere vrouwen, dus ik vind wel dat ik er moeite voor heb gedaan..
De hoofdreden om er mee te beginnen was het delen van mooie foto's... totdat ik opeens aan de aantallen zag dat het wel erg uit de hand begon te lopen... en toen ging dat ook meetellen...
Maargoed. De lol er er voor mij nu af. Als ik rechten zou hebben om al m'n foto posts te verwijderen had ik dat nu gedaan.
inderdaad, ik snap het ook niet al die foto's, ik kijk er eigenlijk ook nooit naar.Zullen we het gewoon bij recessie en relevante info houden.
dat is wel een goed plan, uiteindelijk is het delen van een ervaring door middel van een recensie, toch waar deze site voor is.Ik kende die lijstjes niet en vind het ook werkelijk zó niet boeiend ...
Likes zijn m.i. voor Facebook/Instagram/Twitter etc.
Ik opteer voor het verwijderen van zowel #likes als #posts en het toevoegen van #recensies.
Dat is toch de basis hier? De rest...nou ja, eigenlijk alles, is just for fun
Maar ja, das mijn mening
inderdaad, ik snap het ook niet al die foto's, ik kijk er eigenlijk ook nooit naar.
Eerlijk gezegd snap ik niet goed wat al die foto's van de mooiste of de lekkerste van toegevoegde waarde is voor een site die over prostitutie bezoek gaat.Die dit zeggen zitten er de hele dag naar te kijken
Laat ieder toch in z'n waarde, wie graag foto's plaatst laten doen, vele leden genieten ervan. Er zijn ook leden die nagenoeg nooit recensies nog foto's plaatsen, ook gewoon prima, iedereen gebruikt dit forum op zijn of haar manier.
Eerlijk gezegd snap ik niet goed wat al die foto's van de mooiste of de lekkerste van toegevoegde waarde is voor een site die over prostitutie bezoek gaat.
Ik heb wel een aantal recensies staan. Hoe heb je gezocht?Misschien een vreemde opmerking v mij, maar tussen al jouw berichten staan 0 recensies. Je weet toch dat dat het hoofddoel is v dit forum en niet een topic vol met foto's v altijd onbereikbare vrouwen?
Precies. Ik zou denken dat als je iets wilt belonen op een forum als dit, het "echte" recensies zijn die gepost worden.Misschien een vreemde opmerking v mij, maar tussen al jouw berichten staan 0 recensies. Je weet toch dat dat het hoofddoel is v dit forum en niet een topic vol met foto's v altijd onbereikbare vrouwen?
Ik heb wel recensies staan. Maar die zijn moeilijk te vinden blijkbaar.Precies. Ik zou denken dat als je iets wilt belonen op een forum als dit, het "echte" recensies zijn die gepost worden.
Wie bepaald of een recensie "echt" is, omdat er vele flauwekul recensies staan.Precies. Ik zou denken dat als je iets wilt belonen op een forum als dit, het "echte" recensies zijn die gepost worden.
Gewoon naar je profielpagina en vind alle berichten?
Ik heb wel recensies staan. Maar die zijn moeilijk te vinden blijkbaar.