Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenen ja, als je daar vooral postte óm in die toplijsten te komen dan was dat wellicht een verkeerde stimulans.
Dus posts in de rubriek "vreemde prijzen" blijven tellen... of tellen die voortaan dubbel? .Zullen we het gewoon bij recessie en relevante info houden.
of tellen die voortaan dubbel? .
Serieus? Nooit gezien die lijstjes. Ik zou zeggen "get a live" of beter ga naar de dvp's en schrijf recenties.Ik was me langzaam aan het opwerken in de lijstjes maar wel met mooie foto's, en steeds andere vrouwen, dus ik vind wel dat ik er moeite voor heb gedaan..
Andersom vind de forumleiding het blijkbaar ook belangrijk die tellertjes... zo belangrijk dat het nu gebruikt word om te laten zien dat het ene deel van het forum nu als minder belangrijk word meegeteld om daarin te posten als een ander deel...
Prima. Als het niet leuk/interessant genoeg/belangrijk is zal ik er niet meer posten.
@Dragonfire kunnen we even wat berichten uitwisselen via deze post? Dat haalt mijn post rate omhoogSerieus? Nooit gezien die lijstjes. Ik zou zeggen "get a live" of beter ga naar de dvp's en schrijf recenties.
"get a live" of beter ga naar de dvp's
@adminNu nog de likes in dat subforum ook niet meetellen
Ik meld alleen als ze er is, dus heel weinig. Beter dan talloze vragen beantwoorden of ze er is.Is iedere dag melden dat Kelly aanwezig is in de Geleenstraat wel interessant?, telt wel lekker aan.