Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTreinreis duurt 1 uur.Portimao heeft een club op 50m vh station. Albufeira-Portimao heeft een treinverbinding en de treinreis duurt niet lang. Misschien interessant om eens te gaan kijken? Ben er zelf nooit binnen geweest.
Uiteindelijk was de massage met pijpen tot het einde 120 voor een uur, voor en achteraf heerlijk ingezeept worden ook wel een leuke ervaringOke bedankt..ga wel naar fuengirola..kost het 100 per uur.
Oje.pt is ook een optie. Helaas in het Portugees. Maar met wat try en error vind je toch wat je zoekt.Wie van plan is naar Portugal te gaan die kan ik de website ClassificadosX aanbevelen. Twee keer gebruik van gemaakt telkens in privé appartement, eerste was een beeldschone Indische van 26 met een droomlijfje, massage b2b en lekker lang pijpen met oogcontact, 69, top. 100 per uur. Tweede was een zwartje, zelfde prijs die was nog heter en ook heel mooi.
Makkelijk kunnen afspreken in het Engels via Whatsapp.
Zou je zeggen dat Porto beter is dan Lissabon? Of ga je om andere redenen liever naar Porto?Ga over 3 weken weer heen.....
Altijd 2 uur.
Goede tips daar, vooral over het gebruik van het lokale bord. Er is een zoekfunctie voor dames, maar het is tijdrovend omdat je pagina's in alfabetische volgorde moet blijven doorklikken. Jouw tip over het gebruik van Google is beter. Ze bieden betere zoekfuncties zodra u bepaalde mijlpalen bereikt voor het schrijven van beoordelingen.Gelukkig is er ook een goed forum als het deze in Portugal, the 'local board', waar je gewoon reviews kan lezen over dames met een linkje erbij, waarbij alle clubs, stripclubs, massagesalons, etc. uitgebreid beschreven staan. De link naar de site is: www.gp-pt.net.
De site is volledig in het Portugees, maar dat hoeft gelukkig tegenwoordig geen probleem meer te zijn. Je opent de site in Google Chrome, en dan kan je gewoon bovenaan in je browserbalk aangeven dat alles vertaald moet worden in een taal naar keuze.
Om de site te kunnen gebruiken moet je gewoon een profiel aanmaken en je bent vertrokken. Zelf heb ik nog niet gevonden of er een zoekfunctie is op de site zelf om naar specifieke dames te zoeken, dus beste werkwijze is op één van de bovenvermelde sites een dame zoeken, en in google de naam van de dame ingeven in combinatie met www.gp-pt.net. Wel eerst inloggen.
Ik ga binnenkort naar Lissabon, iemand nog goede clubs als aanrader? voldoende dames, drankje en dan met de dame daarboven of iets dergelijks.
Mooie site. Ik zie alleen nergens prijzen staan. Klopt dat?Wie van plan is naar Portugal te gaan die kan ik de website ClassificadosX aanbevelen. Twee keer gebruik van gemaakt telkens in privé appartement, eerste was een beeldschone Indische van 26 met een droomlijfje, massage b2b en lekker lang pijpen met oogcontact, 69, top. 100 per uur. Tweede was een zwartje, zelfde prijs die was nog heter en ook heel mooi.
Makkelijk kunnen afspreken in het Engels via Whatsapp.