Joepmeloen1984
Wandelaar
- 43
- 25/02/24
- 20
Ik zie verschillende sites die poppers verkopen. Nu heb ik dit nog nooit gebruikt en ben eigenlijk heterosexueel. Welke poppers en eventueel sniffer raden jullie aan? En is dit ook lekker met aftrekken?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is heel persoonlijk. de ene zweert bij "amsterdam poppers" Deze vind ik zelf niet fijn. Ik gebruik af en toe Highrise Ultra strong. Die is wel erg sterk, en raad je af daarmee te beginnen.Welke poppers en eventueel sniffer raden jullie aan? En is dit ook lekker met aftrekken?
Nee, wordt in de kinky/sm wereld ook gebruikt.is poppers dan enkel voor gays ? ik ken het ook niet hoor en ben wel benieuwd
En NOOIT in combinatie met erectiemiddelen gebruiken. Daar kun je door in een coma raken, of erger......
Ik zie verschillende sites die poppers verkopen. Nu heb ik dit nog nooit gebruikt en ben eigenlijk heterosexueel. Welke poppers en eventueel sniffer raden jullie aan? En is dit ook lekker met aftrekken?
Kijk ik ga niet zeggen 'ja zeker doen', maar als poppers + erectiemiddelen echt zo'n groot gevaar was, zouden ze op chemseks feestjes links en rechts als mussen dood vallen.