Onlangs bezocht ik een dame. Het was privé ontvangst, dus in een woonhuis. Het is een van mijn favoriete dames, de laatste Oost-Europese dame die ik nog bezoek, want ik stap daar eigenlijk vanaf. Het laatste jaar ben ik steeds meer overgestapt op Nederlandse dames in privéhuizen, gewoon omdat dit veiliger en minder obscuur is. Maar deze dame vind ik zo ontzettend leuk, dat ik haar nog ben blijven bezoeken. Ik ben ook min of meer een vaste klant en krijg een seintje van haar als ze na een verblijf thuis weer in Nederland is.
Goed, ik was er dus, ik denk voor de zesde keer. Het was in de late ochtend. De seks overtrof de eerste vijf bezoekjes bij elkaar opgeteld. Bij het afscheid vertelde ik dat ik in ieder geval in december niet meer langs zou komen, omdat ik al aan mijn wandelbudget van de maand zat en mij daar het laatste jaar gedisciplineerd aan houd. Zij zei dat ze in januari weer een tijdje naar huis zou gaan en daarna wist ze het nog niet, dus het zou waarschijnlijk niet voor het volgend voorjaar worden dat we elkaar zouden zien.
De dag daarna wilde ik op kinky nog een keer naar haar foto's kijken, om na te genieten, zeg maar. Haar profiel was ineens weg, wat ik vreemd vond omdat ze de rest van de maand zou blijven, zei ze. Ik kreeg ineens een slecht gevoel en dat bleek te kloppen. In de avond las ik het nieuwsbericht op een lokale zender. De politie was het pand binnengevallen waar zij met twee collega's verbleef, luttele uren na mijn bezoek. Een anonieme melding van een van de buren over het opvallend aantal mannen het pand in en uit liep. Het pand werd gesloten en een hulpverleningsorganisatie ontfermde zich over de dames. Ik ken de organisatie niet goed, maar weet wel zeker dat dit lieve, zorgzame mensen zijn.
Ik voel me zo ontzettend rot hierover. Ik kwam niemand tegen in de gangen van het flatcomplex, maar zouden de buren mij gehoord of gezien kunnen hebben? Kan ik de druppel geweest zijn waardoor ze de melding deden? We zullen het nooit zeker weten.
Ik zou haar zo graag een berichtje willen sturen om haar een hart onder de riem te steken, maar ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik weet niet of ze nu op een berichtje van een klant zit te wachten. Misschien gaat ze ervan uit dat haar klanten helemaal niet weten wat er gebeurd is en dat zal ook grotendeels wel kloppen. Het was een piepklein nieuwsberichtje dat de meesten waarschijnlijk niet hebben meegekregen. Misschien zal ze mij -een van haar laatste klanten- de schuld geven hiervan, misschien denkt ze dat ik te veel lawaai heb gemaakt, wat ik me echt niet kan voorstellen. Ik haal me dat dat allemaal in mijn hoofd, geen idee of het waar is.
Misschien zien we haar en haar collega's niet meer terug in Nederland. Misschien betekent dit zelfs het einde van haar sekswerkcarrière. Maar het kan ook zo zijn dat dit de zoveelste keer is dat het haar overkomt, dat ze dit schouderophalend ondergaat en dat we haar over een tijdje gewoon ergens anders weer terugzien. Ik weet gewoon te weinig van dit soort dingen om er iets over te zeggen, het kan alle kanten op gaan.
Wat ik wel weet, is dat het over en uit is met privé-ontvangst voor mij. Te riskant, geen grotere nachtmerrie dan ineens 2 agenten naast het bed tijdens de seks. De gevolgen voor mijn privéleven zullen niet te overzien zijn. Ook als de dame in kwestie over een tijdje alsnog terugkomt om in Nederland te werken, kom ik niet meer. Dat is jammer, want ik mag haar echt heel graag. Het is de eerste en enige keer dat ik echt gesteld ben geraakt op een dame die ik bezoek.
Dit is echt wel een gamechanger voor mij. Einde privéontvangst. En ik kan het iedereen hier adviseren. De dame kwam niet ongelukkig over, wat mij ook stimuleerde om te blijven komen. Misschien was ze ook niet ongelukkig, aardige kans dat ze het vrijwillig deed. Maar dat maakt het niet minder illegaal. Je haalt jezelf enorm veel op de hals als er tijdens jouw bezoek een inval is. Ik ben er op het nippertje aan ontkomen. Er zijn prima privéhuizen. Iets duurder dan ontvangst, maar je beseft niet half hoeveel veiligheid daartegenover staat.
Ik ben nu nog altijd aan het twijfelen of ik haar een bericht moet sturen. Wie kan me een advies geven?