Politie gebruikt hologram om moord prostituee op te lossen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Puupje

Wandelaar
30
25/01/23
30
1

De foto ingekleurd, misschien zo beter herkenbaar. Maar het is nu al 15 jaar geleden. De bezoekers zijn vooral buitenlanders die deze oproep niet ontvangen. De klanten gaan zeker in dit toeristengebied zo onopvallend mogelijk naar buiten. De kans dat dit wordt opgelost lijkt mij klein. De daders komen wel vaker in aanraking met justitie. Soms is er toch nog een DNA match.
N.b. dit is een interpretatie van het zwart-wit beeld, de werkelijke kleuren kunnen anders zijn.

Bernadett (Betty) Szabó_remastered-colorized (1).jpg

Laatst bewerkt:
Zeker een heel zielig verhaal, jammer dat ze 15 jaar wachten met dit zo naar buiten brengen. De buitenlandse vrouwen die daar werken. Krijgen met allemaal vrede elementen te maken , als je dan zo jong bent, ben je wel aan de goden overgeleverd. Maar hopen dat iemand toch eens vroeging gaat krijgen. We weten verder niks. Je zou toch haast vermoeden dat het iets met de vader van de baby te maken zou hebben, die niet wilde dat het bekend werd. Of dat ze wilde stoppen een normaal leventje wilde met haar baby. Maar het is zeker heel verdrietig

Ik kwam dit vandaag tegen:

Een oude moord die nooit is opgelost en er is nu opnieuw aandacht voor.

Hier is een grotere kans dat de doelgroep het leest, dus daarom plaats ik de link.

Terug
Bovenaan Onderaan