WHEM Polina, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben bij deze Polina langsgeweest. Bij binnenkomst al een beetje een rare sfeer. Ze was een soort van dominant of assertief in haar persoonlijkheid met rare opmerkingen die sarcastische humor moesten voorstellen?

Ik kon het in ieder geval niet helemaal waarderen omdat ik op eerste gezicht haar uiterlijk ook erg vond tegenvallen. Ze is 5-10KG zwaarder dan ik had ingeschat en haar gezicht is niet verfijnd met een brede neus en rare makeup stijl. Ik vond het een beetje een miss piggy uitstraling ook al is ze niet dik. De foto's vooraf gaven een totaal ander beeld van een meer delicate schoonheid.

Toen ik vroeg hoe lang ze tijd had en wou betalen begon ze ook nog op te merken dat ik al had aangegeven voor een uur te blijven en niet zomaar kon veranderen. Aangezien ik dat letterlijk niet eens heb besproken met de planner, was dat een dom misverstand van haar/hun kant. Dat heeft ze in ieder geval fout aangepakt, want ik was er klaar mee en vertrok. De houding in combinatie met het uiterlijk was de doorslag en daar was ik achteraf echt blij om. Ze heeft me geholpen om te vertrekken terwijl ik anders had gebleven en waarschijnlijk een slechte ervaring had bijgeschreven.

De planner is wel goed en probeerde het nog te fixen, maar ik had geen zin meer in Polina en zal dat nooit hebben, dus doorverwezen naar een andere meid die wel goed was.
 
Wow, dat klinkt idd als de enige juiste beslissing. Áls je al een beetje twijfelt, maar de dame in kwestie is ook nog eens zo arrogant...dan beter van niet. Wordt er niet beter op.

Chagrijnig zijn doe je maar alleen, right.

Naar wie was de doorverwijzing?
 
Wow, dat klinkt idd als de enige juiste beslissing. Áls je al een beetje twijfelt, maar de dame in kwestie is ook nog eens zo arrogant...dan beter van niet. Wordt er niet beter op.

Chagrijnig zijn doe je maar alleen, right.

Naar wie was de doorverwijzing?

Ja precies. Alsof ik blij moet zijn met een wip terwijl ik er de hoofdprijs voor betaal.

Ik ging naar onze vriendin Michelle :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan