enjoy the nightlife 69
Stamgast
qua keuken afhankelijk beetje van waar je zit , in beiden is fast food voorradig. de algemene hygiene in toerist and expatzones is beter dan in belgie,Dat loopt gelijk...thailand is denk ik als je louter om te feesten en dvp gaat beter en goedkoper ( in t algemeen). je kan alles makkelijker van in belgie regelen voor thailand, ( paketreizen etc).. in de filipijnen is het meer puzzelen
toch heb ik de filipiijnrn liever ( langer vliegen) maar alles is in t engels , bijna iedereen is 2 talig.
In thailand had ik de persoonlijke indruk dat men mij een beetje als" domme toerist " aanschouwt.
dat gevoel heb ik nie op de filipijnen.
alleen al de taalbariere .
de filipijnen ( zeker de maatste jaren onder duturte) is meer gestructeerd.
blijf in beiden ver weg van alle soorten drugs , en meid aanvaardingen in beide landen met de authoriteiten
inernationale keukens restaurants in alle prijsklasses.
ijsblokken drinkwater streatfood, ik ben immuun dwz ik drink met ijs en word nooit ziek, durf zelfs de streatfoods aan, ( let wel ik reis van kindsaf) " what does not kill me makes me stronger"
Ik stel wel vast" dat elke belg " die ik de eerste keer meeneem, gemiddeld 1 of 2 dagen aan de wc pot genageld zit.
ben je tropise landen nie gewoon, na een keer of 2 ben je immuun. bij een eerste reis , meid best mischien streatfoods , locale voedselramen, ijsblokken, icecream, rouwe zaken zoals sushi en sommige seafoods.
de locale keukens, heb ik liever de thaise dan vooral op variatie, kruiding , gebruik van groenten,
De filipijnse keuken is eerder een keuken die gebaseert is op overleven weinig variatie, Toch zitten er een aantal pareltjes in,
Je hebt de Filipijnen niet geproefd als je geen " balutje " in je kas hebt gewerkt, een ware delicatesse, kijk nie op youtube wat het is, gewoon kopen en doorzwelgen. en oaat je verassen door de textuur en aroma s.
zoiezo in beide landen is er een nachtscene om u tegen te zeggen, ook al is dit de revieuw site voor deze zaken.
Ik raad iedereen aan om nie alleen louter voor dit naar thailand of de filipijnen te reizen,