Gooise Pik
Vaste klant
Vorige week niet gezien zaterdag. Is ze op vakantie?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOok ik ben vaste 'prik'Ik ben vaste klant bij Polina. Ze is een lieve meid. Een van de beste. Maar je moet haar wel met respect behandelen.
Weet je of deze bulgaarse in Antwerpen en Geleen heeft gestaan?Ook ik ben vaste 'prik'
Ken haar al vanaf ze begon,
We zijn elkaar in al die tijd behoorlijk goed leren kennen.
Heel open en eerlijk.
Geen ochtend mens
Bulgaarse en al een tijdje in ons land.
Vrij zeker nietWeet je of deze bulgaarse in Antwerpen en Geleen heeft gestaan?
.. en nu ook correct gespeldIk zag van de week gewoon een naambordje voor haar raam. Makkelijker kan het je niet gemaakt worden qua herkenning.
Vele jaren geleden heb ik haar voor de eerste keer bezocht (had ook een recensie op hookers gezet). Ze vertelde mij toen dat ze in Antwerpen had gewerkt en daar anaal aanbood. Maar in Amsterdam had ze dat van de menukaart gehaald. Ik praat over 2015 of misschien eerder...Weet je of deze bulgaarse in Antwerpen en Geleen heeft gestaan?
Vele jaren geleden heb ik haar voor de eerste keer bezocht (had ook een recensie op hookers gezet). Ze vertelde mij toen dat ze in Antwerpen had gewerkt en daar anaal aanbood. Maar in Amsterdam had ze dat van de menukaart gehaald. Ik praat over 2015 of misschien eerder...
Den Haag bracht ze niet op in mijn herinnering. Dus op dat deel van je vraag moet ik je een antwoord schuldig
Polina heeft sinds 2010 alleen in Amsterdam gewerkt.Vele jaren geleden heb ik haar voor de eerste keer bezocht (had ook een recensie op hookers gezet). Ze vertelde mij toen dat ze in Antwerpen had gewerkt en daar anaal aanbood. Maar in Amsterdam had ze dat van de menukaart gehaald. Ik praat over 2015 of misschien eerder...
Den Haag bracht ze niet op in mijn herinnering. Dus op dat deel van je vraag moet ik je een antwoord schuldig blijven.
Zij vertelde mij ooit dat ze vroeger wel ik België heeft gewerkt maar waar en waneer precies weet ik niet..Weet je of deze bulgaarse in Antwerpen en Geleen heeft gestaan?