Ik wil in maart toch even een weekje naar Polen gaan. Ben er nog nooit geweest. Naar Warschau en Krakau. Ik heb dit onderwerp even gekeken, maar toch kom ik niet heel erg verder. Ik heb zelf even op odloty.pl gekeken, maar er is helaas niet zo veel aanbod. Vrij weinig. Ook heb ik mn tinder naar polen gezet. Maar waar ik in Rusland en Kiev zo'n 50 matches had na een paar dagen gaat het hier echt heel moeizaam. Ik vond Oekraine en Rusland zo leuk omdat ik met heel veel meiden kon afspreken, maar hier heb ik nog vrij weinig succes. Ook had je die handige date site in Oekraine, maar zo iets kan ik niet vinden voor Polen. Ik snap dat ik als Nederlander in die landen een stuk interessanter ben, maar toch zou ik graag in Polen een leuke tijd willen. Leuke meisje naar je Airbnb laten komen, lekker stappen of een goede massage salon bezoeken. Ik zou toch iets meer tips willen. Ik zou eigenlijk graag naar Kiev weer willen, maar ik heb een aantal contacten die ik toen heb gemaakt een bericht gestuurd en die zeiden dat het beter was als ik niet kwam. Er stond al een bunker voor ze gereed waar ze in konden schuilen. Niet echt een plek waar je graag naar toe wil gaan lijkt mij zo...