Beste Wandelaars,
In tegenstelling van bovenstaand bericht van Thom48. ben ik uiterst tevreden en verrast door Ploy.
Vorige week Zaterdag een uur met haar doorgebracht. Nou ze heeft er een vaste klant bij hoor ! normaal ga ik naar Moeky, Satang ook een aantal keer bezocht. Maar voortaan behoort Ploy ook tot mijn lievelingen.
Ze kwam me halen uit de huiskamer, heel vriendelijk en gelijk kletsen en aanraken. Betaald, gedoucht en toen kon de pret beginnen. zachte massage gehad van de achterkant, benen, armen, handen alles wordt lekker gemasseerd. ( kan allemaal wat harder maar ik vond het prima ) toen begon het teasen....
heeeerlijk. ik mocht me omdraaien, masseren, teasen, en plagen werd goed afgewisseld.
Als ik bij een dame voor de eerste keer kom ga ik niet ineens overal aan zitten, ik kijk wat kan en hoe ze reageert. maar voordat ik t wist draaide ze haar kont naar mij toen, ging ff met dr vinger door dr natte doos en keek me heel stout aan.... oke.... heb haar toen gevingerd, ze wisselde van positie en kon weer door gaan met vingeren. ze genoot er zichtbaar van.
Even later heeft ze me klaar getrokken, nog even een zittende massage en daarna heeft ze heerlijk mn rug gewassen onder de douche.
Alles gaat zeer ontspannen en absoluut geen tijdsdruk. Wat ik al zei, ze heeft er een nieuwe vaste klant bij. Ik weet zeker dat het volgende bezoek weer een feest word en er misschien we meer mogelijk is !