Voormalig lid 1943
Stamgast
Lekker ketsen in de lift Zou geil zijn!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLekker ketsen in de lift Zou geil zijn!
Er zijn kamers op de gelijkvloers en kamers op de eerste verdieping, allemaal met toegang via de ramen op de gelijkvloers.Vraagje van een ramen dummy
In villa tinto zie ik een tweede rij ramen. Heeft die een verdieping? Of hoe werkt dat?
Wat zijn tegenwoordig de geldende tarieven voor een beurt daar?
Enige keer dat ik die lift pakte was toen ik genaaid werd door een TMM daar, terug naar beneden was een hel, voor haar dan maar mijn 50 euro mocht ze in haar aars proppenLekker ketsen in de lift Zou geil zijn!
Shifts zijn 8u tot 20u en 20u tot 8u.Wat zijn de ploegendiensten in Antwerpen? Werken sommige meisjes de hele dag en ook 's avonds zoals in Den Haag en Alkmaar (Nederland)?
Ik weet niet waar ik dit anders moet vragen.
What are the shift times in Antwerp? Do some girls work all day and also evening like they do in Den Haag and Alkmaar (Netherlands)?
I don't know where else to ask this.
Wat zijn de ploegendiensten in Antwerpen? Werken sommige meisjes de hele dag en ook 's avonds zoals in Den Haag en Alkmaar (Nederland)?
Ik weet niet waar ik dit anders moet vragen.
What are the shift times in Antwerp? Do some girls work all day and also evening like they do in Den Haag and Alkmaar (Netherlands)?
I don't know where else to ask this.
Batopin hoort wel bij banken, hoor. Omdat het de Belgische grootbanken te duur is geworden om overal eigen automaten te hebben, hebben ze een samenwerkingsverbond via Batopin. Het gaat om Belgian ATm OPtimization INitiative, wat een project is van Belfius, BNP Paribas Fortis, ING en KBC. (Bron: https://batopin.be/nl/wie-is-batopin)
Meer info: https://www.tijd.be/ondernemen/bank...geldautomaten-samen-tot-batopin/10229215.html
Die draconische commissies die je noemt, zijn niet van toepassing op Batopin. De overheid wil ook een x-aantal volledig gratis geldafhalingen per bankrekening. KBC bijvoorbeeld zou achter de schermen pushen om 50 cent per afhaling te vragen. Nu goed, wat het ook wordt, het zal geen onmogelijk hoge commissie zijn.
Impulspoepers beware, gotta start saving that money voor herfst 22!
Kan je niet omzeilen met de auto. Best via OV Park en ride Noorderlaan 500. Daar tram of bus nemen en dan moet je nog wel stukje te voet gaan vanop de Leien. Ongeveer 500 meter.misschien heel domme vraag maar naar mijn weten ligt het skw in lez-zone. is dat te omzeilen of kun je beter aan rand van 't stad parkeren en met ov daar geraken?
bedankt johanKan je niet omzeilen met de auto. Best via OV Park en ride Noorderlaan 500. Daar tram of bus nemen en dan moet je nog wel stukje te voet gaan vanop de Leien. Ongeveer 500 meter.
Op Brouwersvliet en Oude Leeuwenrui is het betaald parkeren, vrij duur en mag je officieel maar 3 uur staan. Als je zo lang wil blijven kun je volgens beter parkeren in de parkeergarage op de Godefriduskaai, als ik de straatnaam goed heb. Ik parkeer daar zelf namelijk nooit. Of parkeren op het Eilandje. Daar kun je volgens mij nog steeds met een dagkaart parkeren. Beiden zijn wel iets verder lopen. Ikzelf parkeer altijd op de Brouwersvliet of Oude Leeuwenrui. Ik blijf namelijk nooit zo lang als jij van plan bent.Goedemorgen heren, ik ga rond 12:00 vandaag richting SS, en vroeg me af hoe het parkeren daar is qua kosten. Ik zal er rond 2 uur zijn en zeker tot 22:00 blijven kon op Google niet echt een antwoord vinden
Ik zal het onthouden en zal vast goedkoper zijn dan hier in NL denk ik. Zal er wel dik 8 uur blijven als het net zo duur is als hier is het straks gwn 50je waar je eigenlijk nog een ronde mee zou kunnen doenJe kan vlot parkeren op de brouwersvliet, als het ware om het hoekje. Wel betalend via parkeermeter of parkeer app 4411. Altijd plaats daar.
Top! Ik zal dan toch maar voor de parkeergarage kiezen. Ik wil ook in het centrum shoppen vandaar dat het een lange dag wordt. Of een dagkaart , ik zal daar even kijken wat het beste is n makkelijkst. Bedankt voor je Antw!Op Brouwersvliet en Oude Leeuwenrui is het betaald parkeren, vrij duur en mag je officieel maar 3 uur staan. Als je zo lang wil blijven kun je volgens beter parkeren in de parkeergarage op de Godefriduskaai, als ik de straatnaam goed heb. Ik parkeer daar zelf namelijk nooit. Of parkeren op het Eilandje. Daar kun je volgens mij nog steeds met een dagkaart parkeren. Beiden zijn wel iets verder lopen. Ikzelf parkeer altijd op de Brouwersvliet of Oude Leeuwenrui. Ik blijf namelijk nooit zo lang als jij van plan bent.
Vriendelijk bedankt maatje! Hier ga ik absoluut gebruik van maken want zal einde van de dag zeker 300 eu lichter zijn dus elke 10tje besparen is mooi mee genomen ik vind het ook zeker niet erg om te moeten lopen, 10 of 30 min , met of zonder regenAls je zo lang blijft, is het véél voordeliger om parking Rijnkaai te kiezen. Da's 10 minuten stappen van het Schipperskwartier, maar je betaalt er maar 5 euro flat fee voor maximaal 24u.
Dat gaat je heel wat geld besparen tegenover het dure straatparkeren of het onlangs nog maar opgeslagen parkeren in parkeergarage Godefriduskaai.
Info: https://www.slimnaarantwerpen.be/nl/auto-taxi/publieke-parkings/parking-rijnkaai
Unfortunately for me personally it would probably not work, because right now I'm already in another country in Europe, and will probably only come back next year in Belgium.Ambitious plan, but wouldn't it be better to ask the girls themselves?
By byUnfortunately for me personally it would probably not work, because right now I'm already in another country in Europe, and will probably only come back next year in Belgium.
Secondly it would be hard to approach a girl on getting a photo as a non-local. That's why I was trying to see if there's any pimp that frequent this website and would like to share the info to their SKW network (there's probably one, considering the fact when I walked there, I used to see pimps talking to each other in a friendly manner).
Best case scenario, if you guys tell me you might be able to get a consensual picture (just a picture of the girl on the window as you see when you browse, no need for any extravagant crap like complete naked stuff), I will develop the webapp and open it to contributions on github, so new data can be easily added, and even updated regularly. ( Will probably be angular and nodejs db, I'm more familiar in writing apps in angular. Might try in Blazor cause I'm currently learning the framework)
I'll be completely frank. For me, this app is gonna be completely pointless if there's no picture to match the description. I'd rather go browse on the street itself rather than try to read descriptions and have no face to match to it (yes everyone has their own tastes, it's not rocket science)