Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn dit is weer de bron van Wikipedia: https://www.parool.nl/nieuws/wallen-lopen-leeg-veel-ramen-overdag-niet-bezet~b8622da7/Wikipedia:
Prostitutie in Amsterdam
Op 1 januari 2018:
Ramen 385, waarvan 345 op de Wallen en het Singel en 40 op de Ruysdaelkade
op sommige avonden, als je naar buiten stapte na je ding gedaan te hebben, begon de halve gracht te joelen en te klappen voor je.. daar was ik snel klaar mee.Elke keer als ik even bij een raam stil bleef staan werd ik gelijk door meerdere toeristen aangekeken. De "viespeuken" vinden ze natuurlijk een stuk interessanter dan de dames...
Veiligheid is een woord die door bestuurders graag wordt gebruikt.
Ik volg je niet helemaal ;-)Veiligheid is geen woord.
Veiligheid is een woord die door bestuurders graag wordt gebruikt.
Ik verwacht dat enkele grammen coke e.e. voor eigen gebruik wel door de vingers worden gezien
nee maar Amsterdam is wel relaxterBen je bekend met wat er in Roermond met Saunaclub YinYang is gebeurt?
op zich wel, probleem echter voor elke investeerder of uitbater is dat de lokale overheid om wat voor reden dan ook gewoon je vergunning kan intrekken, ook als het achteraf (na jarenlange procedures) ten onrechte blijkt te zijn, dan sta je alsnog met lege handen..nee maar Amsterdam is wel relaxter
met lege handen
Villa Tinto in het Schipperskwartier in Antwerpen
Zie Utrecht..De wallen gaan dicht, het erotisch centrum komt nooit van de grond.
Meerdere redenen te bedenken waarom het erotisch centrum niet van de grond gaat komen:
-lange vergunningsprocedures waar bezwaar tegen gemaakt gaat worden tot in lengte van jaren
-ondertussen groeit het verlangen van de gemeente om de wallen alvast te sluiten in afwachting van het EC
-geen uitbater komt door de bibob, en alle andere ondernemers haken af omdat ze volledig tegengewerkt worden door de banken
-uiteindelijk komt de vergunning niet rond van de voorgestelde locatie, en wordt er een nieuwe locatie onderzocht, wat weer jaren op zich laat wachten om vervolgens weer terug te zijn bij vergunningsprocedures met bezwaren tot in lengte van jaren
- in het uitzonderlijke geval dat het toch ooit van de grond komt, wordt alsnog het centrum gesloten omdat er ergens in een locker een paar gram drugs gevonden zijn oid.
jammer hoor maar zo gaat het nu eenmaal in dit land.
In Het Parool van 2 maart 2023 lees ik:Hoeveel dvp's zitten er nog op de wallen?
Momenteel telt Amsterdam 352 ramen, waarvan 249 op de Wallen, 63 in het Singelgebied en 40 op de Ruysdaelkade in De Pijp.
Je las niet helemaal goed denk ik ;-)352 op de wallen?
Momenteel telt Amsterdam 352 ramen, waarvan 249 op de Wallen
Ik was te snel inderdaad!Je las niet helemaal goed denk ik ;-)
Niet ramen die actief in gebruik zijn.
Gryphon,Je las niet helemaal goed denk ik ;-)