Geilerdphillipe
Newbie
- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Vandaag langsgeweest bij de vrolijke pim, ze bracht mij naar boven in haar sexy outfit. Toen ik op de kamer kwam dacht ik al wat is dit , maar goed we zullen hopen op het beste , na een kwartier komt ze met het bakje voor te wassen dat duurde mij al te lang . Ik had voor uur betaald, dus speelde ik al kwartier kwijt , toen begon ze men eikel te wassen dik tegen haar zin . Dan moest ik mij omdraaien voor 20 min harde massage , met robot bewegingen , vroeg of zachter kon dat deed zij dan , toen mocht ik mij omdraaien , mocht ik van mooie lichaam genieten. Dat is het enigste van heel deze massagen dat geweldig was , dan begon ze over men pik te wrijven werd hem goed hard , vroeg om te neuken om toch nog plezier te hebben , ze zegde tijd is om . Andere afspraak boeken wat onvriendelijke dame. Haar hygiëne was ook niet top vond dat zij niet zo fris ruikte is maar opmerking het isduidelijk dat zij hier geen zin in had . Volgende keer probeer ik andere dame uit dokkaew , dit is minste van ze allemaal . Ik ben beniewd hoe de mede forumleden hierover denken .