Pijpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik wil niet in herhaling vallen, daarom hier alleen het laatste deel na een lekker lange pijpbeurt:

wanneer ze je hele eikel lekker met haar mond omsloten heeft en na heerlijk likken en zuigen van haar totdat je ontdekt dat je gaat klaarkomen in haar mond... een echte onverwachte cim... terwijl ze lekker langzaam doorzuigt en dat je pik dan in haar mond blijft letterlijk todat de laatste druppel eruit is. Maar.... dat weet je eigenlijk pas wanneer je ziet dat ze je pik langzaam uit haar mond neemt en je kijkt naar je eigen grote donkerrode eikel: hey?? geen druppel meer inderdaad!!! :ROFLMAO:

Als het goed gedaan word is er niks lekkerders 🥰🤩dus die mannen hebben de verkeerde dame mee gemaakt ,
Heb zoals een ieder wel meegemaakt dat ik lag van wat ben jij nou aan het doen met verlangen naar mijn rechterhand en ook gelukkig vaak gehad deze vrouw verdient een stoel in de hemel waar Petrus als portier van de hemelpoort zich eerst ook nog eventjes oral laat verwennen voor hij de deur voor haar open maakt.

Heerlijk vooral s'morgens bij het wakker worden.

Terug
Bovenaan Onderaan