Die verpesten de marktprijs daar in België !!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenik heb over, achter het Rotterdamse CS ook wel van zulke verhalen gehoord, dat was nog in het gulden tijdperk, het ging toen om bedragen van 5 of 10 gulden.Die verpesten de marktprijs daar in België !!
Goed, want ze heeft geen tanden?Je moet je denk ik alleen afvragen hoe de kwaliteit van de pijpbeurt is.
Weer die BelgenDie Belgen vergallen de marktprijs voor de goedbedoelde DVP's
Haha geen idee hoe zat zou voelen als iemand zonder tanden het doetGoed, want ze heeft geen tanden?
Volgens de kenners is een pijpbeurt van een dame zonder tanden, juist het lekkerst.Je moet je denk ik alleen afvragen hoe de kwaliteit van de pijpbeurt is.
Belgen zijn nog aan het wachten tot jullie Nederlanders beseffen dat 'konijnenpijpen' geen werkwoord isWeer die Belgen
Ze lopen ook al met korte broek in de ramenbuurten, omdat ze hebben gehoord dat het zonder pijpen goedkoper is.
Heb me in Amsterdam in een steegje weleens laten pijpen door een Engelse dame (verslaafd volgens mij) voor 5 gulden.ik heb over, achter het Rotterdamse CS ook wel van zulke verhalen gehoord, dat was nog in het gulden tijdperk, het ging toen om bedragen van 5 of 10 gulden.
nou, in brussel noord heb ik toch eens zalig geneukt en voor een prijsje.... die grieten zijn van de voodoo mamma's, hun pooiers eigenlijk... ik droeg zonder te beseffen een Tshirt met een voodoo symbool op... griet ging helemaal losIn Brussel kun je beter wegblijven. Loopt veel gespuis rond daar. Voor je het weet is en je zak leeg en je bent je dikke portemonnee kwijt. Goedkoop is duurkoop zeg ik maar
Strippenkaartje? Groepskorting?Gat in de markt .
Met bus excursies erheen .
Misschien is er dan ook nog wel iets met de prijs te ritselen.
En... 'gratis' kans op HIV!Strippenkaartje? Groepskorting?
Wel met audiotour erbij heh
Jaa wie weet!En... 'gratis' kans op HIV!
Of krijgt elke 3e die bij de desbetreffende komt dit er gratis bij in het pakket?En... 'gratis' kans op HIV!
Welk symbool was dat? Ik vraag dit voor een vriend!nou, in brussel noord heb ik toch eens zalig geneukt en voor een prijsje.... die grieten zijn van de voodoo mamma's, hun pooiers eigenlijk... ik droeg zonder te beseffen een Tshirt met een voodoo symbool op... griet ging helemaal los