• GR is afgelopen nacht terug verplaatst naar de originele omgeving, zodat we verder onder "load" kunnen testen of de performance problemen verholpen zijn op die omgeving, zoals hier in september toegelicht. 🤞Ervaar je vandaag performance issues, dan weet je alvast waardoor.

Pijpen of neuken?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen idee of ik dit topic hier moet plaatsen maar ik vraag me wel eens af wat jullie het liefste doen (en dan bedoel ik ondergaan)...

Je hebt de keuze: goed neuken OF goed worden gepijpt. Ik bedoel in beide gevallen écht goed en lang met orgasme en ejaculatie in de sekspartner.
Moet ik je nu vertellen wat ik het liefste heb , en wat heb jij eraan wat ik leuk vind ,? Maar ik zal het u zeggen een goede pijpbeurt en daarna klaar komen in de vagina 🤪

Geen idee of ik dit topic hier moet plaatsen maar ik vraag me wel eens af wat jullie het liefste doen (en dan bedoel ik ondergaan)...

Je hebt de keuze: goed neuken OF goed worden gepijpt. Ik bedoel in beide gevallen écht goed en lang met orgasme en ejaculatie in de sekspartner.
Hang er maar vanaf met wie...

Met sommige DVP is het écht lekker neuken...
En... dan heb je nog de echte 'pijpkoninginnen ' natuurlijk. En als het dan ook nog met CIM is... Lekker man!

Als ik moet kiezen. Oraal. Heerlijk om met veel spuug afgezogen te worden. Ik kies dates ook altijd uit op cum in mouth en betaal daar graag extra voor.

Niets lekkerder dan een meisje voor je op haar knietjes en dan jezelf het laatste zetje geven voordat je haar hele mondje vol spuit.

Eigen werk:IMG_7972.jpeg

Laatst bewerkt:
Als ik moet kiezen. Oraal. Heerlijk om met veel spuug afgezogen te worden. Ik kies dates ook altijd uit op cum in mouth en betaal daar gaar extra voor.

Niets lekkerder dan een meisje voor je op haar knietjes en dan jezelf het laatste zetje geven voordat je haar hele mondje vol spuit.

Eigen werk:Bekijk bijlage 251261
Niks aan toe te voegen. Sterker nog, die lul van mij moet nog altijd in het eerste kutje van een dame. En ik ga toch al bijna mn hele levenlang naar de hoeren. Als je moet gaat neuken betekent dat de vrouw niet kan pijpen zeg ik altijd maar!

Liefste glibber ik tijdens de vrijpartij spontaan naar binnen en ejaculeer liefst intens in haar schede.
Het is mij wel gebeurd dat het pijpen al zo lekker was dat ik het niet kon houden en mijn zaad in haar keeltje spoot. Ook dat is super lekker.

Niks aan toe te voegen. Sterker nog, die lul van mij moet nog altijd in het eerste kutje van een dame. En ik ga toch al bijna mn hele levenlang naar de hoeren. Als je moet gaat neuken betekent dat de vrouw niet kan pijpen zeg ik altijd maar!
Precies dat!

Eerst dus (lekker lang) pijpen. Dan sta je zo geil dat je wil neuken... Dan condoom af... en opnieuw lekker pijpen... tot het einde!

De hemel op aarde! Haha!

Ik ga voor klaargepijpt worden, omdat dit nog nooit gelukt is. Bij mijn vrouw alleen als ik deepthroat haar mond neuk, maar dan doe ik dus zelf het werk. Mijn vaste priveontvangst dame wil het zaad helaas niet in haar mond of gezicht hebben. Mijn vaste privehuis dame pijpt wel heerlijk deepthroat, maar daarvan weet ik eigenlijk niet of ik in haar mond mag komen.

En echt goed uitgevoerde edging handjob in combo met pijpen…daar kan niets tegenop.

Maar helaas weinig dames die dat goed onder de knie hebben.

Als aanvulling dan toch ..... .

Prostaat op juiste manier te grazen laten nemen.

CIM

Een lange tongzoen met eigen zaadjes.

Als afsluiter lekkere squirt douche.......

En ja dit alles samen kunnen er niet veel .

Laatst bewerkt:

Ik hou van lekker gepijpt worden ,en als ze er dan lekker op spuugt en weer diep in het mondje 🥰heerlijk ,en dan het liefst in het mondje mogen komen 🤭,en soms vind ik een lekkere neuk beurt met van te vore knuffelen 🥰 en dan zachtjes hem er in schuiven wow 🤩

Ook een topic waard....in het gezichtje spuiten of in het mondje? Zelf spuit ik ze helemaal onder als ze op de knietjes zitten en tegen een spiegel aan zitten zodat je met een tweeling te maken hebt. Dan hun tongetje met sperma tegen die spiegel aan likken. Neuken jullie maar lekker heen heren😂😜

Terug
Bovenaan Onderaan