Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZag het, alleen Loes. Zoek eigenlijk een iets jongere dameZie ook dit topic met wat suggesties richting Ansterdam
Pijpdates 50 euro regio Utrecht(of iets dichtbij)
Tja, soms is de nood hoog maar heb je geen zin in een lange afspraak. Weet iemand waar je voor 50 euro rond regio Utrecht een goede pijpdate kan krijgen? In Amsterdam ga ik meestal naar Loes maar om de één of andere reden kan ik geen betrouwbare adressen hier vinden. Een beetje meer betalen...www.girlsreview.nl
Bedankt bij haar ben ik geweest en de dame gebruikt verboden middelen dus ben meteen weg gegaan.Viki - check haar filmpje op kinky
Prive ontvangst met geile vrouwen in Amsterdam | Kinky.nl
Zoek jij mooie sexy vrouwen of juist amateur milf's die aan prive ontvangst doen in Amsterdam? Bekijk hier het grootste aanbod van dames die sex willen met jou!www.kinky.nlRecensie - Vicky/Viki, Amsterdam
Viki heeft een heerlijk lijfje en is lenig als een turnster. Ze legt haar benen zo in haar nek. Haar kutje is super strak en nauw, maar haar keel kan echt heel veel hebben. Niks teveel. Daarnaast is ze superlief en gezellig. Probleem is alleen dat ze zo stoned als een garnaal was. Ik hou daar...www.girlsreview.nl
Zo duidelijk/in het zicht?Bedankt bij haar ben ik geweest en de dame gebruikt verboden middelen dus ben meteen weg gegaan.