Ik ben altijd aardig en lief zegt iedereen die mij ontmoet . Ligt aan jou of je het bont maakt anders blijf ik altijd netjes . Hou er rekening mee dat ik ook met klootzakken te maken krijg
Iemand nog bij haar geweest afgelopen week? Tegen mij zegt ze dat ze nog steeds ziek is...
Was ik ook echt Corona ben doodziek geweest . Dan wordt je meteen afgeschreven kon er niks aan doen
Nee hoor iedereen die hier komt en al mijn vaste zeggen aardig spontaan. lief . Niet over me oordelen als je me niet kent
Je kent me niet . Degene die hier wel komen hebben een andeee mening juist lief , aardig , je welkom voelen . Niet oordelen als je niks over mij weet . En mijn lieve vaste klanten gaan hier niks plaatsen discreet zijn die
Iemand nog bij haar geweest afgelopen week? Tegen mij zegt ze dat ze nog steeds ziek is...
Was ik ook Corona sorry helaas
Klopt precies wat jij zegt!!! Eerst leuk en normaal contact en opeens draait ze om als een blad aan een boom!
Een echte TMM
Bedankt voor dit bericht. Als je me zou kennen zou je dit nooit over me zeggen .
Vreemd om bovenstaande reacties te lezen. Ik heb geen moeite gehad met contact te leggen en af te spreken.
Koenxxx
Dank je Koen jij bent ook gewoon een schatje
Eens met Knotsen.
Ik had ook - even - vriendelijk mailcontact, maar daarna werd het echt raarā¦ ik sla maar over, wispelturig gedrag is niet mijn ding
Zal wel een reden voor zijn geweest . Iemand die aardig en respectvol is . Dan ben ik dat ook heel belangrijk en degene die hier zijn geweest zeggen iets anders . Maar je kunt iemand niet beoordelen op wat mailtjes . Je kent me niet totaal niet
Ze is ziek...
Ziek in haar hoofd ook geloof ik, ging zonder reden helemaal los tegen me. Ik zou met een grote boog om Oosterhout heen rijden...
Nee hoor niks mis in mijn hoofd wel Corona das wat anders
Hoi Koen kan ze ook diep pijpenā¦..
Ja kan ze maar ligt aan de grote van jou pik
Al noemt ie alleen maar even het (geschatte) gewicht....
Grappig je ziet toch een foto . Maat kamer olifant. Nee mollig schat
Eens met Knotsen.
Ik had ook - even - vriendelijk mailcontact, maar daarna werd het echt raarā¦ ik sla maar over, wispelturig gedrag is niet mijn ding
Nee hoor kan miscommunicatie zijn in het echte leven lief aardig respectvol . Degene die hier komen weten dat . Maar jullie oordelen terwijl je nog nooit irl mij hebt ontmoet waar oordeel je dan over
Nou ik weet niet wat je gedaan hebt maar ze is nu ziek. Mijn afspraak is gecancelled....
Nog opnieuw contact gezocht ?
Beetje lui zeker, of een zonnesteek.
Zeker niet . Lui . Heb niet in de zon gezeten dus ook geen zonnesteek . Makkelijk hĆØ hier wat neerzetten . Je zou zo anders over me praten als je me echt kon . Je weer niets van me