- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Anders
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Vanavond (te) snel bij Pia naar binnen gelopen omdat ik dacht dat het Claudia was!
Pia uit Turkije (?) zit op de plek van Claudia en lijkt dus nogal op haar. Totdat je op de kamer komt en al uitgekleed bent…
Lang verhaal kort: voor het standaard pakketje ontvangt Pia graag 150€, in plaats van de gebruikelijke 50€.
En dan is het nog maar de vraag of dat goed gaat komen. Niet geprobeerd .
Voor 50€ mocht ik kiezen tussen een blowjob of intiem. Pia heeft een erg lekker kontje, dus doggy wilde ik wel proberen met haar. Maar doggy was ook meerprijs . Aan pijpen niet toegekomen, omdat ik voor intiem had gekozen .
Junior werd intussen nogal slap van al dat onderhandelen, dus ik vroeg of ze 'm handmatig wilde activeren. Nou vooruit, ze wilde er wel even een paar rukjes aan geven. En verrek, junior kwam tot leven . Maar dit ging 'm toch niet meer worden, dus bedankt voor de eer en vertrokken (naar een van mijn vaste toppertjes ).
Pia heeft "overal" gewerkt, zei ze desgevraagd.
Het zou me niets verbazen als ze op de Wallen heeft gewerkt, daar schijnt dit soort "service" normaal te zijn tegenwoordig.
Waarom dan toch 2 sterretjes in plaats van slechts 1?
Ze bleef vriendelijk (net als ik ), en mooi is ze zeker wel…
Pia uit Turkije (?) zit op de plek van Claudia en lijkt dus nogal op haar. Totdat je op de kamer komt en al uitgekleed bent…
Lang verhaal kort: voor het standaard pakketje ontvangt Pia graag 150€, in plaats van de gebruikelijke 50€.
En dan is het nog maar de vraag of dat goed gaat komen. Niet geprobeerd .
Voor 50€ mocht ik kiezen tussen een blowjob of intiem. Pia heeft een erg lekker kontje, dus doggy wilde ik wel proberen met haar. Maar doggy was ook meerprijs . Aan pijpen niet toegekomen, omdat ik voor intiem had gekozen .
Junior werd intussen nogal slap van al dat onderhandelen, dus ik vroeg of ze 'm handmatig wilde activeren. Nou vooruit, ze wilde er wel even een paar rukjes aan geven. En verrek, junior kwam tot leven . Maar dit ging 'm toch niet meer worden, dus bedankt voor de eer en vertrokken (naar een van mijn vaste toppertjes ).
Pia heeft "overal" gewerkt, zei ze desgevraagd.
Het zou me niets verbazen als ze op de Wallen heeft gewerkt, daar schijnt dit soort "service" normaal te zijn tegenwoordig.
Waarom dan toch 2 sterretjes in plaats van slechts 1?
Ze bleef vriendelijk (net als ik ), en mooi is ze zeker wel…