Algemeen Phuket 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie heeft goede tips waar je fatsoenlijk breakfast kan scoren in Patong. Dat heb ik de vorige keer echt gemist.

Moet nog boeken, dus als ik een hotel boek, misschien is het wel complementary, maar moet ff kijken waar ik 'terecht kom', airbnb of hotel.

Wie heeft goede tips waar je fatsoenlijk breakfast kan scoren in Patong. Dat heb ik de vorige keer echt gemist.

Moet nog boeken, dus als ik een hotel boek, misschien is het wel complementary, maar moet ff kijken waar ik 'terecht kom', airbnb of hotel.
C&N hotel had toen ik er was een prima uitgebreid ontbijt. Met chef die ter plekke van alles voor je klaar kon maken.

Dat voor 2 boeken is eigenlijk 9 van 10 keer niet nodig bij booking kan je bij vragen onder aan de bookingsite zien of het guestfriendly is zijn namelijk genoeg mensen die de vraag al gesteld hebben.

Dit klopt volledig. Klein beetje onderzoek doen en desnoods een mailtje naar het hotel toe en je zit goed.

Maar het voordeel van voor 2 personen boeken is dat je in het geval van gezeur in ieder geval recht hebt om 1 dame in te laten schrijven als die extra persoon. Dat kan geen enkel hotel tegenhouden omdat zij dan op de boeking staat. Dat kan wel eens handig zijn bij resorts die wat meer op families zijn gericht.

C&N hotel had toen ik er was een prima uitgebreid ontbijt. Met chef die ter plekke van alles voor je klaar kon maken.
Of bij number 6, aan de overkant van het C&N hotel. Menig Farang die daar met zijn nachtelijke verovering een ontbijtje gaat nuttigen. Dat kan overigens de hele dag door.

Of voor de Full English breakfast is de Yorkshire Inn ook een goede optie.

Dank voor de suggesties.

Ik heb net een appartement geboekt (zie foto) ipv een hotel, dus "moet er op uit" voor ontbijt.

Screenshot 2025-01-03 at 10.43.42.png

Maar holy hell wat een verschil in prijzen. In mei betaalde ik 460 voor 17 dagen, nu 1000,- voor 14 dagen...

Ik ga de next time wel weer tussen april/november. Was me de 1e 2 x goed bevallen, ook qua drukte. Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Terug
Bovenaan Onderaan