gewoon op de bonnefooi, buiten het hoogseizoen zijn er genoeg hotels te vinden voor rond de 1000 bath per nacht, en allemaal zonder joiner fee.Lees wel veel (bv op booking) dat alle hotels een fee vragen voor de dames.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerengewoon op de bonnefooi, buiten het hoogseizoen zijn er genoeg hotels te vinden voor rond de 1000 bath per nacht, en allemaal zonder joiner fee.Lees wel veel (bv op booking) dat alle hotels een fee vragen voor de dames.
Ik zelf vind het zelf wel fijn, als je met een freelancer aan je arm een balie, moet passeren, vaak wordt dan ook naar het ID van de dame gekeken, of zelfs wordt deze ingenomen, en weer terug gegeven bij het vertrek van de dame.Als je de achterste vleugel boekt hoef je zelfs geen balie te passeren.
Had ik niet aan gedacht...appartement heb je niet elke dag een schoon bed etc etc
Ik boek meestal een aparthotel. Dat is een studio met hotelservice. De kamer wordt regelmatig gereinigd en handdoeken en beddegoed vervangen. Enkel voor het eten moet je zelf zorgen.waarom geen appartement ?? vind ik veel chiller dan een hotel.
Nooit van gehoordIK boek meestal een aparthotel. Dat is een studio met hotelservice.
Voor alles is er een eerste keer. Never try, never knowNooit van gehoord
Ik boek meestal een aparthotel. Dat is een studio met hotelservice. De kamer wordt regelmatig gereinigd en handdoeken en beddegoed vervangen. Enkel voor het eten moet je zelf zorgen.
Ik doe dat niet omdat ik dan niet langs de balie moet passeren met het vriendinnetje. Dat is helemaal geen probleem in Thailand. Maar een studio is wat ruimer en comfortabeler, zeker als je er wat langer dan een paar dagen wil verblijven.
Hey big benny, heb je ook wat voorbeelden van zo`n aparthotelIk boek meestal een aparthotel. Dat is een studio met hotelservice. De kamer wordt regelmatig gereinigd en handdoeken en beddegoed vervangen. Enkel voor het eten moet je zelf zorgen.
Ik doe dat niet omdat ik dan niet langs de balie moet passeren met het vriendinnetje. Dat is helemaal geen probleem in Thailand. Maar een studio is wat ruimer en comfortabeler, zeker als je er wat langer dan een paar dagen wil verblijven.
ik vrees eerlijk gezegd dat er niet veel te beleven valt, behalve een heel mooi uitzicht.Ik ben van plan om in september met 2 vrienden naar rawai af te reizen, we hebben al een heleboel leuke villa's gezien maar nu wil ik graag weten waar ik moet zijn.
waar is het centrum van rawai? (dus waar de barretjes zijn en de restaurants)
Zijn er hier mensen die ook wel eens een villa gehuurd hebben? Zijn deze girlfreindly?
groeten hapjespan
bedankt voor je antwoord ,maar dit is niet wat ik wilde wetenik vrees eerlijk gezegd dat er niet veel te beleven valt, behalve een heel mooi uitzicht.
Ik heb gevraagd aan de mod, of hij jou post wil verplaatsen naar het topic Phuket, aangezien Rawai beach een strand op het eiland Phuket is.
De restaurants bevinden zich vooral langs beach road.Ik ben van plan om in september met 2 vrienden naar rawai af te reizen, we hebben al een heleboel leuke villa's gezien maar nu wil ik graag weten waar ik moet zijn.
waar is het centrum van rawai? (dus waar de barretjes zijn en de restaurants)
Zijn er hier mensen die ook wel eens een villa gehuurd hebben? Zijn deze girlfreindly?
groeten hapjespan
Hoe deed je dat dan de vorige keer dat je er was?tips voor waar ik veilig geld met pin of credit card kan halen ? Zit nu in Phuket en heb net niet genoeg geld mee, dus moet ff wat extra halen...
zie veel van die straat ATM's maar vertrouw die niet zo.
ben er nog niet door heen heb geen haastMaar ja die zijn nu dicht
Yes. gewoon rug omgewisseld in thai baht en wat ik over hield heb ik nu weer gebruikt.Of had je alleen contant geld bij je?
Thnx, will checkIk heb zelf goede ervaringen in Thaiand met de Kasikorn bank
maar met een rug kom je nou ook niet zo heel erg ver, lijkt mij.Yes. gewoon rug omgewisseld in thai baht en wat ik over hield heb ik nu weer gebruikt.
Dat lijkt mij ook niet zo moeilijkDat is in een paar nachtjes bangla wel weg ja
Was mijn 1e x en was met iemand, dus had maar 2 dates gehad…maar met een rug kom je nou ook niet zo heel erg ver, lijkt mij.
Zie het wel als ik thuis kom.Altijd die 220, plus de kosten van je eigen bank. Kiezen voor "no conversation" anders wordt je ook nog genaaid met de koers.
je kan toch gewoon even inloggen bij je bank. dan zie je het gelijk.Zie het wel als ik thuis kom.
Heb idd no conversion gekozen
je kan toch gewoon even inloggen bij je bank. dan zie je het gelijk.
En in de loop der jaren is het maximale bedrag dat je in één keer kan ophalen dus ook verminderd.Hoe meer je opneemt, hoe lager de kosten relatief.