Sprak gast vandaag in gogo. Dame wilde 10.000 hebben + 1500 barfine..
rekent u even mee?
Taxi Phuket airport 1K
Ticket BKK 2K
Taxi Pattaya 1K
Hotel Pattaya 1K
Dan hou je dus NOG 5K over om een dame te vinden die waarschijnlijk jonger is en 2-3K vraagt...
Zoals Rony80 vermeldt had die dame gewoon geen interesse om mee te gaan. Harem heeft trouwens dezelfde eigenaars als Suzy Wong en die gogo was bekend voor het grote aantal mia noy's die daar werk(t)en.
Standaardprijs in een gogo in Patong is 1.500 BF, 3.000 ST en 5.000 LT. Maar een LT is heel uitzonderlijk en de kans is groot dat ze met een excuus verdwijnen na de eerste actie. Ik zal zelden een gogo binnengaan, of het moet zijn om enkele nieuwe gsm nummers te scoren.
Voor wie enkel of hoofdzakelijk geïnteresseerd is in het "wandelen" en barhoppen, is Phuket zeker niet "the place to be". Er is voldoende en mooi aanbod tijdens het seizoen, maar de tarieven liggen 50 tot 100% hoger dan in Pattaya.
Maar voor wie een leuke vakantie wil met mooie stranden, prachtige eilanden, super vaar-, zeil- en duikomgeving, groot aanbod aan golfterreinen, de keuze tussen kleine strandbars of trendy beachclubs, goedkope restaurantjes of Michelin-waardige restaurants, en dit aangevuld met voldoende mogelijkheden om nachtelijk gezelschap te scoren, is Phuket de ideale combinatie.
Ik geef trouwens nog steeds 2.000,- aan de jongedames die mij bezoeken en vind voldoende aanbod. En mijn normen liggen hoog; jong (20-25), slank en cute.
Jammer dat het voor jou tegenvalt, maar alle begrip voor jouw mening. Ik vind drie à vier dagen in Pattaya het maximum dat ik daar kan/wil blijven. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak/voorkeur.
Hopelijk verloopt de rest van jouw vakantie beter !