Recensie Philly, Salon Leiden 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Othello_axel

Newbie
6
22/11/24
7
3
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://salonleiden.nl/dames/philly/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik lees al lang mee en postte vroeger nog wel voordat ik deze hobby even had gepauzeerd. Tijd voor recensies dus.

Ik ben zelf fan van massages en kom wel eens bij Salon Leiden. Ik kan beamen dat de massages soms wat afvallen in prijs-kwaliteit. Toch wel altijd voldoende om terug te komen.
Maar bij Philly ben ik echt tenenkrommend klaargekomen. Ik had gereserveerd zonder te weten wat te verwachten. Ze is een leuke, spontane Nederlandse dame en je kan wat praten en lachen.
Ik had dubbele tantra genomen voor een uur dus 2x komen. Na douchen dus direct de eerste pop gekregen. Ik mis bij deze salon altijd een beetje het hele b2b en dat was hier ook meer 3 of 4/5, het is vaak wat kort en dan een penismassage. Wel voldoende olie, teasen, glijden etc. maar toch ontbreekt er iets. Maar haar penismassage was wel echt geweldig. Verschillende technieken en fijne opbouw en hard komen.

De massage ertussendoor was oprecht lekker en ontspannend. tegen de 40 minuten aan weer omdraaien en hoewel ik niet altijd 2x kan was dit genieten, iets meer b2b en weer een hele goede handjob.
De spanning/erotische sfeer ontbrak wat, maar seksueel was het dus top.
Verder heeft ze een lekker lichaam en is het wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

Terug
Bovenaan Onderaan