WHEM Phatty / Fa Thai

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben ook zeer geinteresseerd in ervaringen met deze dame. Haar foto's zien er in ieder geval goed uit. Als de foto's enigszins waarheidsgetrouw zijn en ze een redelijke massage geeft dan zou ik zo bij haar langsgaan. Ik heb zelf heb echter ook geen ervaring met deze salon en het is redelijk ver weg voor mij, dus ik hoop eigenlijk dat iemand anders iets kan vertellen over haar.

Dame is inmiddels wel weer werkzaam hier. Ben er ook geweest, maar dame is zeer waarschijnlijk niet de dame van de foto's helaas of ik ben door iemand anders gemasseerd, maar daar ga ik niet vanuit.

De Phatty die mij masseerde was ieder geval heel klein en tenger, ongeveer 1.40m, de 40 ruim gepasseerd en dus geen 1.65m en 28 jaar. Ik voel me gezien de details in de advertentie behoorlijk genept en de ervaring zelf was nu ook niet heel erotisch te noemen, maar eerder zakelijk en afstandelijk.

Mocht iemand dus overwegen om op basis van de advertentie deze dame te bezoeken dan is diegene bij deze gewaarschuwd!

Phatty (of Phat) die kort bij Fa Thai in Mol werkte, zat daarvoor jarenlang bij Manee in Strombeek (voor dat salon afbrandde en verhuisde naar Zellik). Je beschrijving komt ongeveer overeen, niet al te groot, rond de 40 maar de massages waren meer dan degelijk, gewoonlijk met heel veel olie.
Als iemand ze zou weten zitten, ik ben geinteresseerd, maar ik denk dat ze uit het vak gestapt of teruggekeerd is.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan